Ogłoszenia targów i szkoleń
Profesjonalna obsługa klienta - HR-OK/ZGTUR (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4365/profesjonalna-obsluga-klienta-hr-okzgtur-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom zaprasza do wzięcia udziału w projekcie szkoleniowym \"Profesjonalne kadry lubuskiej turystyki\" którego
 celem jest wzmocnienie konkurencyjności lubuskich mikro i małych 
przedsiębiorstw z branży turystycznej, szczególnie z obszaru 
hotelarstwa, gastronomii i rekreacji, poprzez podniesienie kwalifikacji 
pracowników w zakresie ich umiejętności zawodowych. Szkolenia przygotują
 uczestników, zwłaszcza kobiety stanowiące minimum 60 % uczestników 
projektu, do efektywnego prowadzenia biznesu i profesjonalnej obsługi 
turystów.Więcej informacji dotyczących rekrutacji na szkolenia można uzyskać na stronie internetowej projektulub kontaktując się z naszym Konsultantem:Sylwia Purcelewskae-mail: sylwia.purcelewska@altkom.pltel: 224170180 Cele szkolenia:Szkolenie Profesjonalna obsługa klienta w turystyce ma na celu osiągnięcie następujących celów:  • Zapoznać uczestników z najnowszymi trendami w obszarze obsługi klienta.  • Zwiększyć kompetencje uczestników w zakresie budowania i utrzymywania relacji z klientami w branży turystycznej. 
 • Wyposażyć uczestników w praktyczne narzędzia podnoszące ich 
skuteczność i profesjonalizm w obsłudze klienta w branży turystycznej. Program szkolenia:Dzień 1.  • Część wstępna.  o Przywitanie i przedstawienie się prowadzących, firmy i wzajemne zapoznanie się uczestników.  o Przedstawienie programu i spraw organizacyjnych związanych z programem EFS.  o Uzgodnienie zasad kontraktu.  o Pre-test.  • Wprowadzenie do obsługi klienta.  o Proces obsługi klienta – mapowanie procesu (co oznacza "bycie dobrze obsłużonym").  o Standardy obsługi klienta w turystyce.  o Filary standardowej obsługi klienta.  o Czym się różni standardowa obsługa klienta od markowej obsługi klienta.  o Postawa i nastawienie pro-klienckie jako podstawa sukcesu w kontaktach z klientami.  o Podstawowe narzędzia obsługi Klienta.  • Efektywne prowadzenie rozmów – psychologia obsługi klienta.  o Autoanaliza własnego stylu komunikowania się.  o Błędy w komunikacji i bariery komunikacyjne.  o Etapy tworzenia kontaktu interpersonalnego.  o Komunikacja bezpośrednia a komunikacja telefoniczna.  • Efektywne prowadzenie rozmów – psychologia obsługi klienta. 
 o Aktywne słuchanie jako podstawa pozytywnej obsługi klienta (w tym 
sztuka zadawania pytań, parafraza, klaryfikacja, odzwierciedlenie, 
dostrojenie).  o Czynniki zakłócające słuchanie i rozumienie wypowiedzi– nadawanie i odbieranie informacji.  o Wykorzystywanie systemów reprezentacji WAK w kontaktach z klientami.  • Efektywne prowadzenie rozmów – psychologia obsługi Klienta.  o Psychologiczne mechanizmy i techniki wywierania wpływu.  o Czego potrzebuje i oczekuje od nas Klient – nasza rola w obsłudze Klienta.  o Każdy Klient jest inny – rodzaje Klientów i sposoby ich obsługi.   Dzień 2  • Techniki i narzędzia budowania relacji w kontakcie telefonicznym:  o Wzmacnianie oddziaływania na klienta bez pomocy wizualizacyjnych - praca nad głosem, intonacją, szybkością mówienia, ciszą.  o Proces budowania autorytetu w kontakcie telefonicznym.  o Sposoby odzyskiwania uwagi klienta.  o Techniki wzmacniające zrozumienie problemu klienta.  • Odkrywanie potrzeb klienta.  o Potrzeby a stanowiska.  o Narzędzia pozwalające odsłaniać ukryte potrzeby w bezpieczny sposób.  o Łagodny front w trudnych rozmowach z klientem.  • Kluczowy moment obsługi klienta – praca z zastrzeżeniami i niepokojami klienta.  o Dbałość o właściwe zrozumienie zastrzeżenia klienta.  o Prezentacja swojego stanowiska w odniesieniu do usłyszanych zarzutów i wątpliwości.  o Prezentacja korzyści wynikających dla klienta.  • Asertywność.  o Zachowanie wzajemnego szacunku reagując na zastrzeżenia, na krytykę i pochwałę.  • Zakończenie  o Podsumowanie.  o Post-test.  o Ankiety.  o Rozdanie certyfikatów.
    

