Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Profesjonalna asystentka - szkolenie otwarte

Profesjonalna asystentka - szkolenie otwarte
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2014-05-31
Data zakończenia 2014-06-01
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do udziału w Szkoleniu Otwartym: PROFESJONALNA ASYSTENTKA – 2 DNI Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych: • Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki • Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście • Wykwalifikowana kadra trenerska • Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia • Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika • Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Cele szkolenia: Profesjonalna asystentka powinna być lojalna i dyskretna oraz mieć podzielną uwagę. Potrafi pracować w stresie i doskonale organizować czas pracy oraz obsługiwać biuro. Jest dokładna i systematyczna. Posiada również umiejętności dodatkowe, takie jak sztuka autoprezentacji czy asertywność. Wiele z tych cech można w sobie wypracować. Nasze szkolenie ma na celu przygotowanie osób, pracujących bądź chcących pracować w sekretariacie, do roli profesjonalnej asystentki. Uczestnicy szkolenia zapoznają się z rolą asystentki w sekretariacie, zakresem jej zadań oraz narzędziami pracy. Poznają sztukę autoprezentacji i skutecznej komunikacji. Nauczą się, jak zarządzać sobą w czasie oraz jak zarządzać czasem pracy sekretariatu. Zapoznają się z zasadami budowania profesjonalnego wizerunku biura oraz savoir vivru w biznesie. Zobaczą, jak stać się asertywnym i pewnym siebie pracownikiem. Ramowy program szkolenia: ROLA ASYSTENTKI W SEKRETARIACIE Zadania asystentki, podstawowe funkcje sekretariatu, kompetencje asystentki, narzędzia pracy i ich zastosowanie. Zakres obowiązków asystentki, a realne zadania. Kluczowe informacje płynące z rynku pracy – bezrobocie na stanowiskach administracyjnych, cechy, które są pożądane u Pracodawcy. Indywidualny wykres kompetencyjny określający poziom kompetencji przydatnych do pracy w sekretariacie – analiza. KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA Reguła pierwszego wrażenia, gestykulacja, mowa ciała – znaczenie i wpływ na rozmówcę. Kanały komunikacji: wzrokowy, słuchowy, kinestetyczny i dopasowywanie języka do odbiorcy. Rodzaje pytań: zamknięte, otwarte i wyjaśniające. Trening aktywnego słuchania, wykorzystanie parafrazy, odzwierciedlanie uczuć. Określenie własnego stylu komunikacji. Metody skutecznej komunikacji i utrzymywania pozytywnych relacji w firmie. Indywidualne treningi komunikacji i autoprezentacji uczestników szkolenia – praca nad mocnymi i słabymi stronami. ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE Wyznaczanie calu za pomocą metody SMART, metody planowania i organizowania pracy w sekretariacie. Zasady zarządzania sobą w czasie: Zasada Pareto, ABC, matryca Eisenhowera, metoda 40/60. Stres oraz sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych. Indywidualne treningi uczestników szkolenia pozwalające na określanie priorytetów na stanowisku Asystentki. ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU Budowanie pewności siebie, zachowania asertywne, agresywne, bierne oraz manipulacyjne, kreowanie zachowań asertywnych w biurze, techniki asertywności: zdarta płyta, metoda jujitsu, budowanie komunikatów typu JA. Asertywna krytyka i asertywna odmowa. Czym różni się asertywność od wywierania wpływu. Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, stopa w drzwiach, zasada kontrastu, lubienia. Indywidualne treningi uczestników – praca nad mocnymi i słabymi stronami. WIZERUNEK ORAZ SAVOIR VIVRE W BIZNESIE Elegancja w pracy, tworzenie profesjonalnego wizerunku, błędy w kreowaniu stylu, zasady savoir vivru w biznesie, etykieta pracy w biurze. Przyjmowanie gości, planowanie negocjacji, konferencji. OBSŁUGA BIURA Zasady tworzenia dokumentów firmowych, obieg dokumentów, standardy pisania dokumentów urzędowych, zasady prowadzenia rozmów telefonicznych, archiwizacja dokumentów, książka korespondencji, wystawianie dokumentów księgowych, kontrola formalna i merytoryczna dokumentów w firmie. Termin szkolenia: 31.05.2014 oraz 01.06.2014 Koszt uczestnictwa: 499 PLN Koszt uczestnictwa zawiera: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe. Miejsce szkolenia: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte