Ogłoszenia targów i szkoleń
Praktyczne aspekty pracy Project Managera IT - ZP-ZKP/POMIT (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/5528/praktyczne-aspekty-pracy-project-managera-it-zp-zkppomit-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Projekt pomorski - Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT. 4. Szkolenia z zakresu zarządzania projektami informatycznymi. ZP-ZKP/POMIT Praktyczne aspekty pracy Project Managera IT. 
 
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie \"Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT\".Celem
 projektu "Wysoka jakość kompetencji pomorskich pracowników z firm ICT" 
jest wzmocnienie rozwoju 15 firm Pomorskiego Klastra ICT poprzez wzrost 
kompetencji 288 pracowników należących do kadry informatycznej, w tym 
min. 30% kobiet oraz co najmniej 144 osób z wykształceniem nie wyższym 
niż średnie. W ramach projektu zostanie przeprowadzona diagnoza 
dojrzałości projektowej dla 4 przedsiębiorstw. Okres realizacji projektu: 01.11.2011 – 31.10.2013l. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.  lub kontaktując się z naszymi Konsultantami:  Aleksandra Seroczyńska (+48 22) 460 52 29 e-mail: aleksandra.seroczynska@altkom.pl  Mariusz Gadomski (+48 22) 460 99 43 e-mail: mariusz.gadomski@altkom.plProgram szkolenia:
1. Wprowadzenie do zagadnienia komunikacji w projekcie.  2. Niezbędne umiejętności przywódcze w zarządzaniu projektami.  3. Komunikacja w zespole  • podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej  • bariery komunikacyjne  • sztuka aktywnego słuchania i techniki manipulacji.  4. Komunikacja w projekcie  • analiza wymagań dotyczących wymiany informacji  • definiowanie potrzeb i analiza interesariuszy  • plan zarządzania komunikacją w projekcie.  5. Zespół projektowy  • praca w grupie a praca indywidualna  • postawy członków zespołu projektowego  • efektywność, tożsamość i integracja zespołu  • etapy tworzenia zespołu projektowego  • komunikacja zadań w oparciu o strukturę zespołu  • metody twórczej pracy.  6. Kierowanie zespołem  • style kierowania zespołem projektowym  • dobór efektywnego stylu kierowania do fazy rozwoju zespołu  • idealny obraz managera. Analiza własnego stylu kierowania ludźmi  • koordynacja działań zmierzających do osiągnięcia postawionych celów.  7. Motywowanie w zarządzaniu zespołem projektowym  • rodzaje motywacji  • konstruktywna krytyka oraz udzielanie informacji zwrotnej  • znaczenie języka w motywowaniu.  8. Coaching  • czym jest i jak go stosować  • technika GROW.  9. Konflikt i negocjacje  • istota i typy konfliktów  główne źródła konfliktów  • style zachowania przy opanowywaniu konfliktów.  10. Zebrania, seminaria i narady  • cele i rezultaty  • najlepsze praktyki.  11. Podsumowanie szkolenia.
    

