Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie

PR - zarządzanie Public Relations w przedsiębiorstwie
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-23
Data zakończenia 2011-05-24
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/323-public-relations-strategia-w-komunikacji.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
zkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR. Cele Szkolenia Zapoznanie uczestników z metodami kreowania wizerunku firmy oraz zapoznanie ich z technikami PR, a także wyćwiczenie umiejętności opracowywania strategii PR oraz organizacji działań PR w firmie. Program szkolenia Dzień I * Co to jest public relations i czym się zajmuje? 1. Public relations - tworzenie reputacji. 2. Public relations - komunikacja z otoczeniem. 3. Narzędzia public relations. 4. Obszary działań public relations. * Określenie grup docelowych 1. Identyfikacja partnerów. 2. Określenie odbiorców działań. 3. Określenie celów komunikacji. 4. Wybór komunikacji z określonymi grupami. * Projekt strategii PR 1. Analiza SWOT sytuacji instytucji. 2. Wybór celów i działań PR. 3. Określenie metod i środków komunikacji. 4. Stworzenie harmonogramu działań. * Media relations - skuteczna komunikacja z dziennikarzami 1. Cykl współpracy z mediami. 2. Monitoring mediów. 3. Budowanie relacji z dziennikarzami. 4. Terminarz kontaktów z mediami. 5. Autoryzacja wypowiedzi. 6. Czy żądać sprostowania? * Konferencja prasowa 1. Jak zorganizować konferencję prasową? 2. Na co zwrócić szczególną uwagę? 3. Niezbędne elementy skutecznej konferencji prasowej. 4. Symulacja konferencji prasowej. Dzień II * Informacje prasowe 1. Dobór treści. 2. Forma dystrybucji. 3. Tworzenie kreatywnych informacji prasowych. 4. Ćwiczenia praktyczne. * Działania PR w social media 1. Co to jest social media? 2. Zasady prowadzenia komunikacji w social media. 3. Fenomen Facebooka. * Dekalog social media 1. Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych? 2. Na co zwracać szczególną uwagę? 3. Szanse i zagrożenia obecności w social media. * Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie 1. Możliwe przyczyny kryzysu w social media. 2. Komunikacja kryzysowa. 3. Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces?