Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Polityka cenowa

Polityka cenowa
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2011-11-22
Data zakończenia 2011-11-23
www
Email joanna@gpconsultants.eu
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte Polityka cenowa 22 i 23 listopada, dwa dni Gdańsk 660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki Harmonogram: Adresaci szkolenia: Oferta jest dedykowana dla osób, które mają planować i kierować sprzedażą. Szkolenie ma na celu przekazanie podstawowych umiejętności dotyczących planowania strategii i budowy zespołu sprzedażowego. Prowadzący szkolenie: Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników. Cel szkolenia: Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę, aby umieli tworzyć strategię cenową spójną z potrzebami swoich przedsiębiorstw Poznają również tajniki budowania wydajnego zespoły sprzedawców Harmonogram szkolenia: 1. Strategia sprzedaży 1. Metody obierania polityki cenowej i ustalanie marż 2. Techniki budowania cenników 3. Programy lojalnościowe i rabaty, warunki płatności 4. W prowadzanie zmian na podstawie monitorowania cen 5. Analiza rynku i budowanie strategii 6. Fazy cyklu życia produktu 7. Czy firma ma strategie i czy jest ona dobrze obrana 8. Czy firma realizuje strategię 2. Budowa zespołu sprzedażowego 1. Jaki jest mój obecny zespół, jakie mam procedury i standardy 2. Jak wyznaczyć cele pracownikom 3. Motywacja handlowców 4. Delegowanie, monitorowanie, egzekwowanie i rozliczanie zadań 5. Jak wdrożyć nową strategię do istniejącego działu handlowego 6. Wynagradzanie w działach sprzeda 7. Rekrutacja handlowców 8. Budowanie działu 3. Podsumowanie Czas trwania szkolenia: 2 dni Każdy z uczestników otrzymuje: Skrypty i ćwiczenia Zaświadczenie ukończenia szkolenia Serwis poszkoleniowy Obiad i serwis kawowy