Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Planowanie i organizacja czasu pracy

Planowanie i organizacja czasu pracy
Status
Miejsce Polska Kraków
Data rozpoczęcia 2011-06-09
Data zakończenia 2011-06-10
www http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=109
Email b.bartczak@mcs.edu.pl
Kontakt
ORGANIZATOR - Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. ul. Sobieszyńska 30, 00-764 Warszawa KONTAKT - Bartosz Bartczak tel. (22) 839 55 99 wew. 216 b.bartczak@mcs.edu.pl
Opis
Umiejętność zarządzania własnym czasem wpływa na to, czy i w jaki sposób zdecydujemy się sięgać po życiowe sukcesy. Warto posiąść tę umiejętność gdyż ułatwi ona określanie celów zawodowych i prywatnych oraz pozwoli na lepsze i szybsze ich osiąganie. Szkolenie pozwoli zgłębić wiedzę o sobie samym, samoświadomość – im jest ona bardziej dogłębna, gruntowna, tym lepiej pomaga nam w wytyczaniu naszych celów życiowych, zarówno osobistych, jak i zawodowych. Z pewnością zaowocuje również umiejętnością zlecania zadań innym i oszczędnością czasu oraz wzmocni koncentrację na rzeczywiście ważnych zadaniach. Dzięki optymalnemu zarządzaniu czasem można także zredukować presję terminów, zmniejszyć stres oraz mieć więcej satysfakcji z pracy. Szkolenie poprowadzi Marta Miechowicz - Absolwentka m.in. Wydziału Psychologii Społecznej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Szkoły Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej „INTRA”, gdzie zdobyła dyplom trenerski. Posiada ponad sześcioletnie doświadczenie w organizacji i prowadzeniu projektów szkoleniowych. Doświadczenie trenerskie z zakresu sprzedaży, negocjacji handlowych, obsługi klienta oraz coachingu biznesowego zdobyła min. w firmie Akademia Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Catman Consulting, Wektor Consulting, Communication One Consulting, Call Center Training oraz firmie outsourcingowej ContactPoint, gdzie pracowała jako trener wewnętrzny szkoląc kadrę zarządzającą, handlowców oraz pracowników obsługi klienta.