Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Odkryj możliwości jakie daje Facebook

Odkryj możliwości jakie daje Facebook
Status
Miejsce Łódzkie Łódź, Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-02-12
Data zakończenia 2011-02-12
www http://www.edukey.pl/szkolenie/21/37
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Dane kontaktowe: zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=37 ul.Rewolucji 45a, lokal nr 7 90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00 e-mail: biuro@edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97
Opis
Odkryj możliwości jakie daje Facebook Termin: 2011.02.12, Łódź, Czas trwania: 9.00 – 16.00 Zapisz się online: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=37 Zastanawiasz się jak co to Facebook, jak wykorzystać go do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu. Adresaci szkolenia Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR; Brand managerowie, Managerowie ds. komunikacji Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw Osoby chcące lepiej poznać serwis społecznościowy Cel szkolenia Dokładne poznanie możliwości jakie ma Facebook Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebooka dla marki Określenie korzyści i zagrożeń jakie daje Facebook Zdobycie umiejętności tworzenia strategii dla marki na Facebooku Korzyści Dokładne poznanie nowego narzędzia do promocji firmy, marki jakim jest Facebook. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na serwisie społecznościowym. Agenda szkolenia Profil osobowy na Facebooku Tworzenie swojego konta Dodawane wpisów, linków, zdjęć Ustawianie tego, kto widzi nasze wpisy Grupowanie znajomych Tworzenie list znajomych Publikowanie tak aby wybrani nie widzieli wpisów Zmiany ustawień danych na Facebooku Zmiana imienia, nazwiska, maila, statusu związku itp. Ustawienia prywatności Komu pozwolić oglądać nasze konto, czytać nasze wpisy? Fanpage - zastosowania, możliwości i ograniczenia Tworzenie Fanpage Dodawanie kolejnego administratora Dodawanie "długiego" avatara Tworzenie vanity url Publikowanie Fanpage Prowadzenie Fanpage Jak prowadzić Fanpage Kiedy dodawać wpisy Promowanie Fanpage Pole Lubię to! (social plugins) CPC Promowanie wśród znajomych Wisestamp Zakładka FBML Tworzenie zakładki Dodawanie zakładki do strony Ustawianie zakładki jako głównej strony Reklama CPC Stworzenie kampanii CPC Wykorzystanie wszystkich opcji targetowania Przygotowanie kampanii i mierzenie jej efektów Statystyki kampanii Statystyki Fanpage Użytkownicy Interakcje Nowe statystyki vs wcześniejsze Interesujące aplikacje komercyjne m.in. wildfireapp, ShopTab, involver Interesujące aplikacje darmowe m.in. zakładka YouTube, Opinie, Poll Daddy Polls Interesujące aplikacje stworzone prze z firmy Domino's Pizza, Burger King (Sacrafice), Kododarownik, Maxwell House, Castrol Tworzenie wydarzeń Regulaminy Facebooka dotyczące konkursów dotyczące reklam Najpopularniejsze Strony Najpopularniejsze aplikacje Zmiany na Facebooku, co w przyszłości Skąd czerpać wiedzę serwisy, blogi piszące na temat Facebooka Strona szkolenia: http://www.edukey.pl/szkolenie/21/37 Trener: Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft. Cena szkolenia Jedna godzina konsultacji kosztuje: 1 osoba - 170 złotych brutto, 2 osoby - 210 złotych brutto, 3 osoby - 250 złotych brutto. Minimalny czas konsultacji to 4 godziny. Cena może ulec zmianie jeśli konsultacja będzie miała miejsce poza Łodzią/Warszawą.