Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Obsługa sekretariatu i biura (23 lipca 2016r. - sobota, Kraków)

Obsługa sekretariatu i biura (23 lipca 2016r. - sobota, Kraków)
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2016-07-23
Data zakończenia 2016-07-23
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Szkolenie trwa – 8 godzin dydaktycznych Istnieje również możliwość przeprowadzenia szkolenia dedykowanego - zamkniętego, nawet dla 1 osoby. Przeprowadzamy szkolenia zamknięte dla grup, oraz szkolenia indywidualne w miejscu zaproponowanym przez Klienta. Uwaga promocja: zgłoś 2 osoby - dodatkowa 1 osoba gratis Podana cena jest ceną brutto. Cena obejmuje: szkolenie, przerwy kawowe, soki, wodę, zaświadczenie, przybory piśmiennicze, materiały, notatnik. Karta zgłoszenia do pobrania na naszej stronie: www.szkolenia-mc.pl M | +48 600 433 371 / tel./fax + 48 61 2828766 E | maticonsulting@szkolenia-mc.pl W | www.szkolenia-mc.pl F | http://www.facebook.com/MatiConsultingSzkolenia
Opis
OBSŁUGA SEKRETARIATU I BIURA Grupa docelowa: Sekretarki, asystentki, osoby pracujące w sekretariatach, działy obsługi klienta, pracujące w biurach, osoby indywidualne, osoby prowadzące działalność gospodarczą, osoby bezrobotne, studenci Cel szkolenia: Cel szkolenia: celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki oraz przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Wizerunek sekretariatu tworzy wizerunek firmy. Sekretariat jest pierwszym punktem kontaktu z firmą i dalsza współpraca może zależeć od tego jak klient zostanie potraktowany podczas pierwszej rozmowy. Pracownicy sekretariatu mają często do czynienia z klientami trudnymi, przenoszącymi na nich wiele negatywnych emocji. W czasie szkolenia nauczymy jak sobie radzić z kłopotliwymi sytuacjami i klientami. Dobra obsługa sekretariatu to również doskonała organizacja dnia pracy. Pokażemy konkretne rozwiązania związane z planowaniem zadań. Zdobędziesz umiejętność nawiązania pierwszego kontaktu. Rozszerzysz swoje umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji w firmie. Poznasz specyfikę pracy biurowej i dowiesz się jakie są techniki i zasady tworzenia pism. Szkolenie sprawi, że będzie lepiej planować, organizować i efektywniej wykorzystywać czas oraz właściwie dobierać formy komunikowania się z współpracownikami i klientami. Celem szkolenia jest przygotowanie Uczestników do pracy na stanowisku sekretarki, przedstawienie zasad funkcjonowania biura, sekretariatu. Program szkolenia: 1. Wprowadzenie - sekretariat - zasady jego funkcjonowania - lokal biurowy - warunki materialne pracy biurowej - urządzenia techniczne łączności, komputery - dokumentacja biurowa i jej obieg - relacje z szefem 2. Nowoczesna sekretarka Wizerunek sekretarki - asystentki: - charakterystyka pracy sekretariatu - miejsce pracy sekretarki - sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności 3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe Urządzenia biurowe: - klasyfikacja środków technicznych - środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze) - urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki) - urządzenia liczące - komputery - urządzenia ewidencyjne i inne przybory 4.Przybory i materiały biurowe - charakterystyka przyborów i materiałów biurowych - formy papieru (w mm) 5. Organizacja obiegu pism - dokumentacja biurowa i jej rodzaje - znaczenie i zasady właściwego obiegu pism - systemy kancelaryjny 6.Korespondencja w firmie - co to jest korespondencja ? Rodzaje - korespondencja występująca w firmie - prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji kalendarze, organizatory - czas pracy 7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie - czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism - czynności wykonywane przy wysyłaniu pism - przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna 8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism - elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo) - adresowanie kopert - pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania 9.Zarządzanie czasem - terminarze (kalendarze) - organizowanie zebrań - przyjmowanie interesantów, delegacji - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych