Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Obsługa sekretariatu i biura

Obsługa sekretariatu i biura
Status
Miejsce Wielkopolskie Poznań
Data rozpoczęcia 2011-03-28
Data zakończenia 2011-03-28
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 550 zł/os brutto
Opis
1. Wprowadzenie - sekretariat - zasady jego funkcjonowania - lokal biurowy - warunki materialne pracy biurowej - urządzenia techniczne łączności, komputery - dokumentacja biurowa i jej obieg - relacje z szefem 2. Nowoczesna sekretarka Wizerunek sekretarki - asystentki: - charakterystyka pracy sekretariatu - miejsce pracy sekretarki - sekretarka: jej cechy, wygląd, wykształcenie, umiejętności 3.Urządzenia biurowe, organizacyjne i przybory biurowe Urządzenia biurowe: - klasyfikacja środków technicznych - środki techniki korespondencyjnej (maszyny do pisania, komputery, dyktafony, maszyny pomocnicze) - urządzenia do reprografii (kopiarki, fotokopiarki) - urządzenia liczące - komputery - urządzenia ewidencyjne i inne przybory 4.Przybory i materiały biurowe - charakterystyka przyborów i materiałów biurowych - formy papieru (w mm) 5. Organizacja obiegu pism - dokumentacja biurowa i jej rodzaje - znaczenie i zasady właściwego obiegu pism - systemy kancelaryjny 6.Korespondencja w firmie - co to jest korespondencja ? Rodzaje - korespondencja występująca w firmie - prawidłowe czynności w związku z przyjmowaniem, wysyłaniem korespondencji kalendarze, organizatory - czas pracy 7.Prowadzenie korespondencji i jej przechowywanie - czynności wykonywane przy przyjmowaniu pism - czynności wykonywane przy wysyłaniu pism - przechowywanie akt i klasyfikacja archiwalna 8.Pisma - charakterystyka. Redagowanie pism - elementy składowe pisma i zasady ich rozmieszczania (data, adresowanie, rozpoczynanie pism, akapit, zwrot kończący pismo) - adresowanie kopert - protokoły, pisma przewodnie, zaświadczenia, zaproszenia, sprawozdania 9.Zarządzanie czasem - terminarze (kalendarze) - organizowanie zebrań - przyjmowanie interesantów, delegacji - przyjmowanie i łączenie rozmów telefonicznych