Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Obsługa klienta zagranicznego - szkolenie z trenrem z Harvard University

Obsługa klienta zagranicznego - szkolenie z trenrem z Harvard University
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-16
Data zakończenia 2011-05-16
www
Email biuro@ankreor.pl
Kontakt
Zgłoszenia można przesyłać na adres e-mail: biuro@ankreor.pl lub telefonicznie do działu szkoleń pod numerem 509 788 066
Opis
ANKREOR – Szkolenia i Konsulting zaprasza !!! Zapraszamy na szkolenie pt.: „ Sztuka obsługi klienta zagranicznego”. Szkolenie odbędzie się 16 maja 2011 roku w godzinach 8 - 16 na ul. Jana Pawła II 36C ( 2 przystanki od Dworca Centralnego) Zapraszamy wszystkie osoby zajmujące się bezpośrednią obsługą klienta!!! Sztuka obsługi klienta zagranicznego - szkolenie po angielsku i polsku Swobodny kontakt z zagranicznym klientem Treść: Szkolenie językowo-zadaniowe w zakresie obsługi klienta, adresowane do osób bezpośrednio związanych z obsługą klienta. Oprócz terminologii pozwalającej na zwiększenie jakości obsługi klienta i prowadzenia rozmów telefonicznych, szkolenie dostarcza wiedzy praktycznej jak efektywniej wykorzystywać czas, właściwie dobierać metody, techniki i formy komunikowania się oraz skutecznie działać w sytuacjach trudnych z zagranicznym klientem. Szkolenie obejmuje również rozwijanie umiejętności sporządzania korespondencji handlowej, tj. zapytanie ofertowe, oferta, zamówienie, reklamacja, protokół zebrania. Szkolenie jest podzielone na 2 części. Pierwsza 5 godzinna – teoria plus praktyka z trenerem. Druga 3 godzinna z native speakerem – warsztaty role – play. Cele szkolenia: 1. Zapewnienie swobodnej komunikacji pomiędzy pracownikiem a przełożonym i klientami 2. Umożliwienie stosowania oficjalnego słownictwa na co dzień w języku angielskim 3. Umożliwienie samodzielnego przygotowywania i tłumaczenia tekstów branżowych: memorandum, ofert handlowych, zapytań ofertowych, zamówień, reklamacji 4. Zwiększenie autonomii w pracy Program szkolenia: 1. Zasady prowadzenia profesjonalnej rozmowy w języku angielskim; 2. Reguły obyczajowe związane z: powitaniem, przedstawianiem, tytułowaniem; 3. Poprawność języka i jego doskonalenie (gramatyka, stylistyka, akcent); 4. Rozwijanie precyzji w komunikacji w języku angielskim; 5. Bariery komunikacyjne i sposoby ich likwidowania; 6. Obsługa interesantów w kontakcie bezpośrednim; 7. Przyjmowanie gości i interesantów; 8. Telefonowanie; 9. Przyjmowanie telefonów od Klientów: zasady przedstawiania się, rozpoznanie; sytuacji, wymiana informacji, odpowiednie argumentowanie, wyjaśnianie zastrzeżeń, kończenie rozmowy; 10. Prowadzenie rozmowy telefonicznej wychodzącej - prowadzenie rozmowy w celu rezerwacji miejsc hotelowych, biletów itp.; 11. Prowadzenie korespondencji w języku angielskim: email, list, faks, memorandum, raport, 12 . Prowadzenie korespondencji handlowej: list intencyjny, oferta handlowa, zapytanie ofertowe, zamówienie, reklamacja. CENA: 270 zł brutto/ osoba Dla każdego uczestnika szkolenia miłe niespodzianki od sponsorów . Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, certyfikaty imienne dla uczestników szkolenia, serwis kawowy. Format szkolenia: Intensywne i interaktywne warsztaty językowe z wykorzystaniem metody komunikacyjnej i metod aktywnej pracy z grupą: autotesty, burza mózgów, dyskusje-wymiana doświadczeń, odgrywanie ról, case study, gry symulacyjne