Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Nowy szef w zespole, czyli jak zdobyć ośmiotysięcznik i nie zamarznąć?

Nowy szef w zespole, czyli jak zdobyć ośmiotysięcznik i nie zamarznąć?
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2635/nowy-szef-w-zespole-czyli-jak-zdobyc-osmiotysiecznik-i-nie-zamarznac
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie dostarczające praktycznych wskazówek w sytuacji obejmowania funkcji szefa zespołu. Rozpatrujące różne aspekty i sytuacje tej zmianyCele szkolenia:•    Nabycie praktycznej wiedzy na temat kluczowych zagadnień niezbędnych szefowi w pierwszych miesiącach pracy z zespołem. •    Pokazanie możliwych rozwiązań - od budowania relacji z zespołem przez rozpoznanie potencjału poszczególnych członków zespołu, optymalne zarządzanie dostępnymi zasobami i rozwojem do osiągania  konkretnych celów biznesowych. Uczestnik szkolenia będzie miał możliwość przećwiczenia i wypracowania konkretnych rozwiązań do zastosowania w praktyce po szkoleniu.Korzyści:Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnicy będą potrafili:•    Określić kluczowe obszary pracy z Zespołem•    Optymalnie przygotować się do pracy z nowym Zespołem•    Zidentyfikować potencjał Zespołu i poszczególnych jego członków oraz określić kluczowe cele do realizacji•    Przygotować budujące autorytet Szefa "expose" •    Dostosować style zarządzania do poziomu kompetencji i motywacji pracowników•    Efektywnie monitorować stopień realizacji zadań•    Skutecznie reagować i przeciwdziałać sytuacjom trudnym w Zespole•    Doceniać osiągnięcia pracowników•    Ustalać dalsze, ambitne i motywujące cele dla pracownikówProgram szkolenia:I. Od czego zacząć, czyli z jakiej mapy skorzystać?•    Jakie są kluczowe obszary w pracy z zespołem?•    Jakie są kluczowe czynniki, które mają wpływ na sukces zespołów?•    Mocne strony szefa zespołu. Najczęściej popełniane błędy…II. Jak się zorganizować, czyli jak przygotować się do podróży?•    Źródła pozyskiwania informacji o zespole – możliwe szanse i pułapki.•    Różne sytuacje wejścia szefa do zespołu i możliwe trudne sytuacje - optymalne warianty przygotowania się i reakcji.•    Cele dla zespołu i niezbędne zasoby do ich realizacji.III. Dobry start, czyli czy mamy sprzyjające warunki meteorologiczne?•    Pierwsze wrażenie, czyli prezentacja szefa - kim jestem, jakie wartości szanuje, co promuję, czego nie akceptuję, co chcę wnieść do zespołu i jaką współpracę preferuję?•    Co buduje autorytet szefa? Jakie zachowania temu sprzyjają?•    Jak rozpoznać potencjał każdego uczestnika zespołu i uzgodnić optymalne jego wykorzystanie? Jakie są indywidualne motywacje członków zespołu.IV. Realizacja pierwszych wyzwań, gdy zdobywamy pierwszą bazę…•    Realizacja zadań w praktyce, czyli jakie, dostosowane do aktualnych potrzeb pracowników, style zarządzania stosować?•    Możliwe narzędzia wspierające realizację zadań, monitorujące  postępy z realizacji poszczególnych etapów.V. Osiągnięcia i szanse do wykorzystania w zespole, czyli jakie są przed nami dalsze etapy podróży?•    Czas na pierwsze podsumowania, czyli co bierzemy pod uwagę? Co wzmacniamy, co redukujemy, co utrzymujemy?•    Wzmacnianie obszaru pracy zespołowej, pracy indywidualnej i nastawienia na osiąganie rezultatów…VI. Nieprzewidziane sytuacje, czyli czy jest konieczność wyboru innej trasy dotarcia na szczyt…•    Rodzaje nieprzewidzianych sytuacji. •    Model pracy w sytuacjach trudnych – dostępne techniki i narzędzia. •    Kiedy warto zmodyfikować cel lub cofnąć się o kilka krokówVII. Osiągnięcie celu biznesowego z zespołem, czyli widok ze szczytu…•    Nowa perspektywa dla zespołu po osiągnięciu celu. Wykorzystanie rzeczywiści sukcesy w dalszej pracy. •    Czas na nowe wyzwania…