Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

NOWE NARZĘDZIA W KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI

NOWE NARZĘDZIA W KOMUNIKACJI W ORGANIZACJI
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-09-05
Data zakończenia 2011-09-05
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 8 godzin Cele szkolenia: Zapoznanie uczestników ze specyfiką nowych mediów (Web 2.0), możliwościami i zagrożeniami w związku z ich wykorzystaniem oraz nabycie przez uczestników umiejętności prowadzenia działań komunikacyjnych z wykorzystaniem nowych mediów tak w komunikacji wewnętrznej, jak zewnętrznej. Omówione również zostaną najbardziej skuteczne e-kampanie i sytuacje kryzysowe wizerunku w sieci. Adresaci: • Kadra kierownicza • Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i PR • Specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi • Specjaliści ds. zarządzania wiedzą • Właściciele MŚP • Osoby zajmujące się sprzedażą i promocją w MŚP • Freelancerzy Tematyka szkolenia: Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia: • Specyfika komunikacji w organizacji • Różnice między mediami tradycyjnymi a mediami internetowymi • Rodzaje i specyfika nowych mediów • Sposoby prowadzenia e-kampanii • Czynniki sukcesu i zagrożenia działań w nowych mediach • Sytuacje kryzysowe w sieci • Klienci a nowe media • Współpracownicy a nowe media Metody szkoleniowe: Zajęcia prowadzone są metodą warsztatową, z wykorzystaniem ćwiczeń i case studies. W miarę możliwości przy komputerach z dostępem do Internetu Korzyści dla uczestników: Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi: • jakie są różnice między komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, i co z tego wynika • jakie zmiany w komunikowaniu (się) spowodowało pojawienie się nowych mediów • jakie są szanse i zagrożenia wynikające z komunikacji w nowych mediach • jak przygotować się do komunikowania się w nowych mediach • jaka jest specyfika poszczególnych narzędzi i jak je wykorzystać • jak robią to najlepsi • jakie błędy zaważyły na wizerunku niektórych • jak dyscyplinować współpracowników • jak wykorzystać nowe media w komunikacji wewnętrznej o . PROGRAM: 1. Na ścieżkach komunikowania – komunikacja w organizacji • Od brendingu po PR – odcienie komunikacji w organizacji • Komunikacja wewnętrzna o Kogo to interesuje i kogo to dotyczy – o grupach docelowych. o Gdzie i kiedy zaczyna się brending – o celach komunikacji wewnętrznej. o Co było pierwsze: komunikacja czy kultura – o naturze komunikacji wewnętrznej. • Komunikacja zewnętrzna o Kim pani, pan właściwie jest – o grupach docelowych. o Jak zrobić dobre wrażenie a jak zapaść w pamięć – różnice między marketingiem i PR. o Co mogę dla pani, pana zrobić – o odpowiedzialności społecznej biznesu i sponsoringu. o Jak uruchomić perpetuum mobile – o komunikacji szeptanej i wirusowej. 2. Rewolucyjna ewolucja – od tradycyjnych do nowych mediów • W „realu” i „wirtualu” – dwa światy, jedna twarz. • W meandrach wirtualnej rzeczywistości – pułapki i możliwości. • „Wirtual” niejedno ma oblicze – narzędzia Web 2.0 w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej o Internet i intranet o Media społecznościowe o Blogosfera o Komunikatory o Multimedia • Zasady gry – o regulaminach, zasadach i kontroli wirtualnej rzeczywistości. • Chaos w chaosie – wirtualna komunikacja kryzysowa. CENA: 800 PLN + 23% VAT