Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Negocjacje sprzedażowe - NTBC

Negocjacje sprzedażowe - NTBC
Status
Miejsce Łódzkie Łódź
Data rozpoczęcia 2011-07-12
Data zakończenia 2011-07-13
www http://www.ntbc.pl
Email szkolenia@ntbc.pl
Kontakt
New Trend Business Consulting Sp. z o.o. “Centrum Biurowe Targowa 35” ul. Dowborczyków 30/34, 90-019 Łódź Dział Szkoleń: tel.: 42 298 09 61
Opis
Jesteśmy po to, aby nauczyć Państwa metodologii przygotowania się do spotkania negocjacyjnego oraz skutecznych zachowań na każdym etapie procesu negocjacji. Techniki wyćwiczone podczas warsztatu i osobiste umiejętności, do których rozwijania będziemy Państwa namawiać w znacznym stopniu zwiększą szanse realizacji celów negocjacyjnych – krótko i długoterminowych. Zapraszamy na dwudniowe szkolenie otwarte, przeznaczone dla: ? przedstawicieli handlowych, ? specjalistów merytorycznych, którzy wspierają przedstawicieli handlowych w procesie sprzedaży, ? pracowników działów wsparcia sprzedaży, którzy w kontaktach z partnerami biznesowymi są czasami nagabywani o dodatkowe rabaty ?. Szkolenia odbywają się w sali konferencyjnej naszej firmy New Trend Business Consulting, przy ul. Dowborczyków 30/34 w Łodzi. Pracujemy w grupie maksimum do 10 uczestników, metodą warsztatową 3T (Teoria/Trening/Tabela). Program szkolenia DZIEŃ I 1. Negocjacje sprzedażowe • Definiowanie celów SMART • formułowanie celów • mierniki dobrze wykonanego procesu negocjacji • BATNA 2. Budowanie autorytetu negocjatora • klimat negocjacji • dotrzymywanie ustaleń • tworzenie relacji sprzyjających długofalowej współpracy 3. Analiza interesów i potencjalnych stanowisk Klienta • prospecting • ustalanie priorytetów Klienta • kategoryzowanie stanowisk 4. Przygotowanie do procesu negocjacji • punkty krytyczne własnego produktu/usługi • bank argumentacji dla Klienta 5. Kwestie negocjacyjne • zasady konstruowania mapy kwestii negocjacyjnych • odnoszenie się do interesów Klienta • ustalanie strategii negocjacji • ocena negocjowanych rozwiązań i ustaleń DZIEŃ II 6. Negocjowanie warunków współpracy • style negocjacyjne i ich skuteczność • wybrane techniki negocjacyjne • zasada wymiany i jej zastosowanie • wywieranie wpływu 7. Obrona ceny i warunków kontraktu • techniki targowania • argumentacja na rzecz ceny i warunków oraz ich uzasadnianie • zasady udzielania rabatów 8. Negocjowanie z trudnym partnerem • konfrontacja z konkurencją • techniki wpływu • odpowiedzialność za błędy innych działów 9. Debata • techniki skutecznej komunikacji w procesie negocjacji, • „sztuczki” negocjatora 10. Techniki domykania negocjacji • rozwiązania przetargowe • techniki wpływu • rozpoznawanie i obrona przed manipulacją