Ogłoszenia targów i szkoleń
Negocjacje handlowe

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3510/negocjacje-handlowe | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
"AKADEMIA MENEDŻERA\\\\\\\"obejmuje realizację bezpłatnych szkoleń 
współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu
 Społecznego. Głównym celem Projektu jest nabycie i podniesienie 
kwalifikacji pracowników mikro i małych przedsiębiorstw z województwa 
małopolskiego.48 godzin dydaktycznychI spotkanie 16-17 maja 2013II spotkanie 24-25 maja 2013III spotkanie 7-8 czerwca 2013CELE SZKOLENIA:· poznanie zasad prowadzenia negocjacji w ujęciu praktycznym· ukierunkowanie negocjatora na odnoszenie sukcesu negocjacyjnego· przećwiczenie umiejętności oceny partnera negocjacji· wykształcenie indywidualnego postrzegania procesu negocjacji handlowych· przećwiczenie umiejętności planowania negocjacji· poznanie stosowania wywierania wpływu w praktyce· przećwiczenie umiejętności stosowania technik negocjacyjnych· ukierunkowanie negocjatora na rozpoznawanie manipulacji· nabycie umiejętności stosowania analizy transakcyjnej· nabycie umiejętności asertywnego zachowania się podczas negocjacjiKORZYŚCI Z UCZESTNICTWA:· nabycie umiejętności stosowania w praktyce zasad przygotowania i przeprowadzenianegocjacji· uzyskanie wiedzy z zakresu np. przygotowania i prowadzenia negocjacji, manipulacjiw negocjacjach, funkcjonowania zespołu negocjacyjnego, itd· poznanie techniki i narzędzi prowadzenia negocjacji, oraz umiejętności ich doboru wkonkretnych sytuacjach· nauka jak rozwiązywać problemy związane z przygotowaniem i przeprowadzeniemnegocjacji, oraz jasnego określania celu i angażowania się w rozwiązywanieproblemów· nabycie umiejętności oceny partnera negocjacyjnego i jego zamierzeńPRORAM SZKOLENIA:1. Negocjacje – istota problemu  definicje i pojęcia podstawowe  różnice miedzy pozycyjnym stylem negocjowania a negocjacjami według zasad(korzyści i straty)  techniki kreatywnego myślenia2. Ocena partnera negocjacyjnego  przewidywanie motywów zachowań i celów negocjacyjnych partnera  odkrywanie słabych stron partnera negocjacyjnego – określenie płaszczyznwywierania wpływu i przekonywania do swoich racji  ocena stylu negocjacyjnego partnera – sposoby postępowania  zmiana taktyki w zależności od działań drugiej strony  podłoże zachowań ryzykownych partnera  zniekształcenia i błędy w spostrzeganiu rzeczywistości3. Specyfika negocjacji handlowych  formułowanie oferty, ocena ofert  strefa porozumienia w negocjacjach handlowych  ceny graniczne partnerów a wstępna oferta cenowa  odpieranie obiekcji i zastrzeżeń4. Przygotowanie do negocjacji handlowych  opracowanie scenariusza rozmów  źródła wiedzy o partnerze  rozpoznanie rynku i klienta  przygotowanie oferty cenowej5. Wywieranie wpływu na partnera negocjacyjnego  zasady budowy perswazyjnej wypowiedzi – sztuka argumentowania  dobór technik perswazyjnych i narzędzi wywierania wpływu adekwatnych doosobowości partnera  techniki i strategie wywierania wpływu  obustronne korzyści jako podstawowa strategia wywierania wpływu  budowanie wiarygodności poprzez dopasowywanie języka ciała do słów6. Style prowadzenia negocjacji  twardy i miękki styl negocjowania (korzyści i straty)  styl efektywny  strategie negocjacyjne  style rozwiązywania sporów negocjacyjnych7. Przebieg negocjacji handlowych  rozpoczęcie negocjacji  prezentacja ofert  negocjacje właściwe  zawarcie umowy8. Techniki negocjacyjne  technika ustępstw cenowych  argumenty poza cenowe w negocjacjach  dostosowanie argumentów i sposobów działania do osobowości i charakteru partneranegocjacyjnego  stopniowe przekonywanie do swoich racji  zdobywanie sympatii drugiej strony – strategia komplementowania9. Zespół negocjacyjny  cechy dobrego negocjatora – diagnoza własnego stylu negocjowania  dobór zespołu i podział ról  współpraca z doradcami, konsultantami  analiza cech osobowości i nawyków wyznaczających nasze zachowanie w procesienegocjacji10. Uwarunkowania w negocjacjach  miejsce  czas  informacje  uwarunkowania międzykulturowe11. Rozpoznawanie manipulacji w negocjacjach  manipulacje samooceną  manipulacje emocjami  manipulacje czasem  zasady przeciwstawiania się manipulacjom12. Wprowadzenie do teorii Analizy Transakcyjnej  analiza własnej struktury i tendencji osobowościowych  ćwiczenie efektywnych form porozumiewania się13. Zakończenie negocjacji  zasady budowy kontraktu  elementy kontraktu  kontrakt negocjacyjny – unikanie pułapek14. Wybrane elementy treningu asertywności  “rozbrajanie" złości partnera  radzenie sobie w sytuacji nacisku i presji  obrona przed manipulacją  radzenie sobie z konstruktywną i nie konstruktywną krytyką  kontrolowanie i bezpieczne wyrażanie emocji – zastosowanie technik asertywnych wtrudnych sytuacjach negocjacyjnych15. Konflikt negocjacyjny  źródła, dynamika i konsekwencje konfliktu  trudny partner w negocjacjach  sposób zachowania się w sytuacji konfliktowej  unikanie, rywalizacja, akomodacja, kompromis, współpraca  działania integrujące  sprawność w rozwiązywaniu konfliktów
    

