Ogłoszenia targów i szkoleń
Negocjacje dla menedżerów / Zakopane

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Altkom Akademia S.A. Oddział Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza. | 
| Data rozpoczęcia | 2012-12-03 | 
| Data zakończenia | 2012-12-04 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/3518/negocjacje-dla-menedzerow--zakopane | 
Kontakt
MASTERS Centrum Szkolenia Biznesu AandA Polanska sp. j.
            Opis
Szkolenie o wysokim stopniu zaawansowania ukierunkowane jest na rozwiązywanie problemów negocjacyjnych i sytuacji konfliktowych, na zasadzie kooperacji, która warunkuje poprawną współpracę i relacje po ustaniu negocjacji lub konfliktu.Cele szkolenia-	Zdobycie umiejętności budowania scenariuszy negocjacyjnych połączonych z analizą i doborem wariantów realizacji w kontekście korzyści i strat będących skutkiem negocjowania bądź renegocjowania   -	zrozumienie zasad współpracy w czasie procesu negocjacyjnego-	doskonalenie zdolności i umiejętności negocjacyjnych: argumentacja, perswazja, socjotechniki-	nabycie umiejętności przeciwdziałania i postępowania w sytuacji konfliktu-	uzyskanie poczucia kompetencji w rozwiązywaniu trudnych sytuacji z wykorzystaniem technik asertywnych przez uczestników szkolenia-	utrzymanie lub naprawienie relacji z klientem PROGRAM SZKOLENIA1.	Określenie relacji pomiędzy partnerami negocjacji•	Sprzeczność, czy wspólnota interesów-	sprzeczność pozorna, a rzeczywista-	typowe zachowania w sytuacji konfliktu interesów•	Sposoby reagowania na sytuacje konfrontacyjne•	Mechanizmy ucieczki i walki2.	Przygotowanie do negocjacji. Analiza uwarunkowań•	Ocena dotychczasowych relacji i perspektywy współpracy z klientem•	Analiza wariantów negocjacyjnych w kontekście korzyści i strat •	Opracowanie możliwych scenariuszy postępowania•	Ocena pozycji własnej jako partnera negocjacyjnego•	Decyzje i postępowanie z klientami wg kluczy identyfikacji-	przygotowanie planu działania-	opracowanie dokumentów3.	Taktyki negocjacji•	Zastosowanie różnych taktyk w sytuacjach negocjacyjnych•	Impas i metody jego przełamywania•	Ustępstwa w negocjacjach•	Manipulacje w negocjacjach•	Możliwości ograniczania chwytów i gier4.	Techniki wpływu na partnera negocjacji•	Ustępstwa racjonalne i emocjonalne•	Reguła wzajemności•	Czynniki podkopujące pewność siebie-	techniki presji pozycyjnej-	wzbudzanie zaangażowania i konsekwencji5.	Konflikty negocjacyjne•	Źródła i powstawanie konfliktu•	Przebieg i uwarunkowania konfliktów•	Nieuzasadnione reklamacje, nieuprawnione roszczenia6.	Postępowanie w sytuacji konfliktu •	Narzędzia asertywnej komunikacji•	Osłabianie emocji klienta •	Techniki asertywne-	asertywna odmowa, zdarta płyta-	komunikat “Ja"-	wyrażanie oczekiwań  (technika FUO)-	stawianie granic-	asertywne wyrażanie i przyjmowanie krytyki-	oddzielanie faktów od opinii•	Utrzymanie pozycji negocjacyjnej i zawarcie porozumienia w sytuacji konfliktu•	Co zrobić by “nie dać wejść sobie na głowę" - ćwiczenia na podstawie własnych doświadczeń zawodowych tożsamych dla uczestników szkolenia7.	Mój styl negocjowania – test autodiagnostyczny.
    

