Ogłoszenia targów i szkoleń
Motywowanie i ocenianie pracowników

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-15 | 
| Data zakończenia | 2012-11-15 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/1787/motywowanie-i-ocenianie-pracownikow | 
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
            Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Motywowanie i ocenianie pracowników>>>
Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom skutecznych zasad motywowania pracowników, a także praktyczne przećwiczenie konkretnych elementów, związanych z motywowaniem. Podczas szkolenia będą poruszane zagadnienia związane z teoriami motywacyjnymi, praktycznym motywowaniem pracowników, prowadzeniem rozmów oceniająco-motywujących, a także systemami motywacyjnymi i praktycznymi rozwiązaniami stosowanymi w firmach.
Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:- Przedstawić teorie motywacyjne, na których opierają się praktycznie wdrażane modele- Zastosować zasady motywowania pracowników- Przedstawić podstawy psychologiczne, na których budowane są systemy motywacyjne- Skutecznie komunikować się z pracownikiem i prowadzić efektywne rozmowy oceniająco-motywujące- Dopasować system motywacyjny do kultury organizacyjnej obowiązującej w firmie- Ominąć przeszkody, które pojawiają sie podczas motywowania- Dopasować system oceniania pracowników do poziomu motywacyjnego 
Program szkolenia
Podstawowe teorie motywacyjne 
Teoria Maslowa 
Teoria Herzberga 
Teoria Mc Gregora 
Zasady motywowanie pracowników 
Motywowanie przez nagradzanie i karanie 
Pomysły na działania motywujące 
Finansowe i pozafinansowe motywatory
Rola i zadania menedżera w procesie motywacyjnym 
Komunikacja z pracownikiem 
Motywowanie przez delegowanie uprawnień 
Czego potrzebują ludzie by być zmotywowanym? 
Postawa menedżera a motywacja pracownika 
Pochwała i krytyka – jak je stosować by były skuteczne 
Motywowanie pracownika w oparciu o model kierowania Blancharda
Kultura organizacyjna w motywowaniu pracowników (wartości, normy, wytwory) 
Dostosowanie działań zarządczych do indywidualnych zachowań pracowników
Systemy motywacyjne 
Motywacyjny system wynagradzania za pracę 
Planowanie ścieżek rozwoju i kariery 
Zaangażowanie stopniowane 
Błędy w motywowaniu pracowników
Reguły skutecznego motywowania
System oceny pracowników, jako element motywowania
Zasady prowadzenia oceny pracowniczej 
Słabe i mocne strony systemów ocen 
Tworzenie formularzy oceny i arkuszy obserwacyjnych 
Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen 
Udzielanie informacji zwrotnej 
Prowadzenie rozmów motywująco-oceniających z pracownikiem 
Efektywna rozmowa 
Etapy prowadzenia rozmowy 
Umiejętności interpersonalne podczas rozmowy 
Szkolenie prowadzi:
Aleksandra Chrapko
Doświadczony specjalista HR, ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności "miękkich", konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w "lekki" sposób mówiący o nie zawsze "lekkich" sprawach.SZKOLENIA
    

