Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Metody badania skuteczności działań reklamowych

Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-02-27
Data zakończenia 2012-02-28
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/415-badanie-reklamy.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji Wiejska 12A 00-490 Warszawa tel.: 22 62 100 62 fax: 22 62 100 62 http://www.pracowniakompetencji.pl email: biuro@pracowniakompetencji.pl
Opis
* Adresat szkolenia: Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji. * Cele Szkolenia: Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. * Program szkolenia: Źródła wiedzy na temat rynku Metody i techniki badań bezpośrednich - badania ilościowe i jakościowe - wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne - jak zadawać pytania Dobór próby Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania - analizy mediowe - parametry mediowe - analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów - analizy post buy - badania poziomu znajomości reklamy - badania poziomu świadomości marki - badania akceptacji marki i jej wizerunku - badania potencjału marki (brand dynamics) - badania deklaracji zakupu, lojalności - badania specjalnych akcji promocyjnych - analizy competitive review Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań Analiza danych - analiza i interpretacja danych jakościowych - analiza i interpretacja danych ilościowych Rynek firm badawczych * Forma szkolenia: Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku. * Trener: Rafał Korsak - Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania. - Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win. - Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP - Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet. - Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR. - Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. - Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem. - Autor wielu publikacji. - Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. - Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. * Koszt szkolenia: Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT W cenę wliczone są: - Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca - Bogate materiały szkoleniowe - Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) - Certyfikat ukończenia szkolenia