Ogłoszenia targów i szkoleń
Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status | |
---|---|
Miejsce | Mazowieckie Warszawa |
Data rozpoczęcia | 2012-02-27 |
Data zakończenia | 2012-02-28 |
www | http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/415-badanie-reklamy.html |
biuro@pracowniakompetencji.pl |
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Wiejska 12A
00-490 Warszawa
tel.: 22 62 100 62
fax: 22 62 100 62
http://www.pracowniakompetencji.pl
email: biuro@pracowniakompetencji.pl
Opis
* Adresat szkolenia:
Szkolenie adresowane jest do pracowników działów reklamy i promocji.
* Cele Szkolenia:
Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań.
* Program szkolenia:
Źródła wiedzy na temat rynku
Metody i techniki badań bezpośrednich
- badania ilościowe i jakościowe
- wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne
- jak zadawać pytania
Dobór próby
Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania
- analizy mediowe
- parametry mediowe
- analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów
- analizy post buy
- badania poziomu znajomości reklamy
- badania poziomu świadomości marki
- badania akceptacji marki i jej wizerunku
- badania potencjału marki (brand dynamics)
- badania deklaracji zakupu, lojalności
- badania specjalnych akcji promocyjnych
- analizy competitive review
Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań
Analiza danych
- analiza i interpretacja danych jakościowych
- analiza i interpretacja danych ilościowych
Rynek firm badawczych
* Forma szkolenia:
Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.
* Trener:
Rafał Korsak
- Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu sprzedaży i zarządzania.
- Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży i dobrych win.
- Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP
- Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Sprzedaży Reklamy Radia Zet.
- Jako handlowiec osiągał najlepsze wyniki w BR.
- Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM.
- Od 10 lat prowadzi szkolenia m.in. z zakresu komunikacji biznesowej, asertywności, negocjacji, zarządzania stresem i komunikacji marketingowej. Jest również konsultantem.
- Autor wielu publikacji.
- Jest również wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji.
- Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji.
* Koszt szkolenia:
Koszt szkolenia wynosi 1 190 zł + (23%VAT) Faktura VAT
W cenę wliczone są:
- Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca
- Bogate materiały szkoleniowe
- Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe)
- Certyfikat ukończenia szkolenia