Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Metody badania skuteczności działań reklamowych

Metody badania skuteczności działań reklamowych
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-03-17
Data zakończenia 2011-03-18
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/marketing/details/146-badanie-reklamy.html
Email biuro2@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
PRACOWNIA KOMPETENCJI www.pracowniakompetencji.pl tel. 22 62 100 62
Opis
Cele Szkolenia Przedstawienie uczestnikom metod i sposobów jakimi bada się skuteczność działań promocyjno-reklamowych oraz metod planowania i interpretacji badań. Program szkolenia * Źródła wiedzy na temat rynku * Metody i techniki badań bezpośrednich o badania ilościowe i jakościowe o wywiady, ankiety, obserwacje, metody projekcyjne, metody heurystyczne o jak zadawać pytania * Dobór próby * Elementy działań promocyjnych które należy badać oraz metody ich badania o analizy mediowe o parametry mediowe o analizy efektywności mediowej całej kampanii i poszczególnych mediów o analizy post buy o badania poziomu znajomości reklamy o badania poziomu świadomości marki o badania akceptacji marki i jej wizerunku o badania potencjału marki (brand dynamics) o badania deklaracji zakupu, lojalności o badania specjalnych akcji promocyjnych o analizy competitive review * Timing badań w reklamie, czyli co kiedy badać i jak zaplanować strategię badań * Analiza danych * analiza i interpretacja danych jakościowych * analiza i interpretacja danych ilościowych * Rynek firm badawczych Forma szkolenia Głównie wykładowo - konwersatoryjna z elementami ćwiczeń, warsztatów, studiów przypadku.