Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Marketing internetowy i social media

Marketing internetowy i social media
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2014-04-12
Data zakończenia 2014-04-12
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: MARKETING INTERNETOWY I SOCIAL MEDIA Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych: • Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki • Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście • Wykwalifikowana kadra trenerska • Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia • Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika • Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Ramowy program szkolenia Główne moduły warsztatu: • potencjał marketingowy w nośnych mediach społecznościowych; • proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku; • opracowanie efektywnej strategii działania na Facebooku i wykorzystanie wszystkich oferowanych przez niego możliwości; • planowanie i przygotowanie kampanii marketingowych oraz inicjowanie oficjalnej obecności firmy w przestrzeniu tego medium; • dostępne formy reklamowania się oraz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zakres tematyczny szkolenia: I. Prawo i Internet 1. Wprowadzenie do kwestii prawne związanych z Internetem 2. Prawo własności intelektualnej 3. Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty 4. Regulamin stron internetowych 5. Polityka cookies oraz polityka prywatności 6. Rejestracja GIODO II. Produkt, analiza rynku i monitoring Internetu 1. Sprzedawany produkt i jego dystrybucja 2. Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C 3. Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką 4. Google AdPlaner i porównywarki cen 5. Kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu III. Marketing internetowy oraz promocja produktu online 1. Cele marketingu internetowego 2. Strategie marketingowe 3. Korzyści z internetowej działalności marketingowej 4. Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki 5. Ocena skuteczności reklamy IV. Social Media 1. Historia Social Media 2. Blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe 3. Social Media w biznesie 4. Komunikacja w mediach społecznościowych 5. Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe 6. Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych 7. Weryfikowanie efektywności działań V. Zarządzanie Faceebook marketingiem 1. Korzyści z udziału w sieciach społecznościowych 2. Określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku 3. Popularne aplikacje facebookowe 4. Budowanie społeczności i gromadzenie fanów 5. Analiza Facebooka i monitoring postępów 6. Uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii VI. Customer Relationship Management (CRM) 1. System zarządzania relacjami z Klientami 2. Koncepcje, narzędzie oraz metodyka obsługi Klienta 3. Plan działania dla usług elektronicznych 4. Konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy 5. Praktyki budowania zaangażowania influencerów 6. Obsługa Klienta w Social Media Termin szkolenia: 12.04.2014 Koszt uczestnictwa: 399 PLN W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-16), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe. Miejsce szkolenia: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte