Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Marketing i budowanie wizerunku firmy - szkolenie otwarte

Marketing i budowanie wizerunku firmy - szkolenie otwarte
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2014-02-15
Data zakończenia 2014-02-15
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: MARKETING I BUDOWANIE WIZERUNKU FIRMY Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych: • Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki • Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście • Wykwalifikowana kadra trenerska • Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia • Małe grupy szkoleniowe, 6-8 osób, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika • Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z tematyką marketingu w firmie. Uczestnicy szkolenia nauczą się, jak stosować skuteczną strategię marketingową i wizerunkową w przedsiębiorstwie. Staną się bardziej wrażliwi na oczekiwania rynku i klientów. Co więcej, dowiedzą się, jak stworzyć i zarządzać marką, wyróżniającą się na tle pozostałych. Dodatkowo będą mogli zanalizować swoją stronę internetową i otrzymać wsparcie w zakresie skuteczności własnej strony internetowej. Ramowy program szkolenia MARKETING W FIRMIE Pojęcie marketingu, kanały działań marketingowych – zalety i wady, marketing MIX jako zasada skutecznego działania firmy: produkt- analiza cyklu życia produktów firmy, rozwój produktu, wprowadzanie nowych produktów, cena- metody ustalania ceny, wybrane strategie cenowe, promocja, dystrybucja- struktura kanałów dystrybucji i wybór odpowiednich kanałów. Sprzedaż produktów a sprzedaż usług, badanie potrzeb klientów- metody, analiza rynku analiza konsumentów- segmentacja rynku: czym jest segmentacja rynku? Dlaczego ją wprowadzamy? Strategie oparte na segmentacji rynku. BUDOWANIE PROFESJONALNEGO WIZERUNKU FIRMY Branding, czyli jak wyróżnić się z tłumu. Czym jest marka: pojęcie marki, brandingu, pozycjonowania. Jak stworzyć „osobowość” marki i jak nią zarządzać?- budowanie świadomości marki: opracowanie loga firmy, nazwa firmy i jej znaczenie na rynku, dobór hasła reklamowego, zaprojektowanie elementów stałych wizerunku. Co zrobić, by marka odniosła sukces? Launch (wprowadzanie marki na rynek), Lifting (modyfikacja marki) i Rebranding- pojęcie, wady i zalety. Korzyści dla właściciela i klienta. Employer branding, czyli mocna, rozpoznawalna i dobrze postrzegana przez potencjalnych pracowników marka pracodawcy. Działania promocyjne firmy: wybór właściwego kanału dystrybucji i promocji- reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, internetowa, ulotki, plakaty, eventy, sponsoring, znaczenie kolorystyki w kampanii reklamowej, STRONA INTERNETOWA FIRMY Zasady zbudowania profesjonalnej strony internetowej, indywidualna analiza własnej strony internetowej, praca nad zmianą kluczowych elementów, oddziaływanie podprogowe na stronie internetowej, formatowanie tekstu na materiałach firmowych i stronie internetowej. Indywidualne treningi tworzenia kampanii reklamowych oraz działań marketingowych w zależności od specyfiki branży. STANDARDY FIRMY Standardy i normy obowiązujące w firmie, spójność materiałów reklamowych, normy pisania korespondencji listowej i elektronicznej, standardy obsługi klientów, dobór czcionki w zależności od przekazu komunikacyjnego, narzędzia służące do mierzenia standardów firmy oraz działań marketingowych, etyka w reklamie. Indywidualne treningi uczestników szkolenia, praca nad mocnymi i słabymi stronami. Termin szkolenia: 15.02.2014 Koszt uczestnictwa: 350 PLN W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-14), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe. Miejsce szkolenia: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte