Ogłoszenia targów i szkoleń
Maksymalizacja zysku z marketingu

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-15 | 
| Data zakończenia | 2012-11-15 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4885/maksymalizacja-zysku-z-marketingu | 
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
            Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:Maksymalizacja zysku z marketinguWspółczesny marketing & e-marketing to zbiór wielu taktyk i możliwości. Jednak o ich prawdziwej skuteczności decydują fundamentalne aspekty marketingowe, które na współczesnych rynkach podlegają szybkiej ewolucji.KORZYŚCI DLA
UCZESTNIKÓWWyłącznie najskuteczniejsze
     metody marketingowe i ekspercką wiedzę praktyczną.Metody opracowane przed ponad
     10 lat doświadczeń profesjonalnych trenera.Liczne studia przypadków z
     praktyki trenera i studia przypadków nagradzane za skuteczność.Przegląd najnowszych trendów
     marketingowych z Polski i ze świata.Dostęp do unikalnej, autorskiej
     metodyki strategicznej.METODY PRACY, KTÓRE
ZASTOSUJEMY PODCZAS SZKOLENIAStudia przypadków - polska i
     światDyskusjaĆwiczenia grupowePROGRAM SZKOLENIABudowa siły i wizerunku marki
Ten dział szkolenia ma na celu przedstawienie najnowszej wiedzy o prawidłowym
rozumieniu wizerunku marki i jej unikalnej roli na rynku i przygotowanie
uczestników do wykorzystania wiedzy w działaniach społecznościowych.Marka - prawidłowe rozumienie
     funkcjonowania na rynkuObraz marki VS reputacja markiReputacja marki a reklama markiBłędy w marketingu i reklamieZasady budowy wizerunku i
     przełożenie na zyskWizerunek firmy a reklama firmyWykorzystywanie błędów
     konkurencjiZasady budowy strategii
     marketingowychStrategia marketingowa i przewaga konkurencyjna
 
W tym dziale szkolenia zostanie przedstawiona unikalna, autorska metodyka
strategiczna zapewniająca bardzo wysoką skuteczność strategii marketingowych
łącząca działania Internetowe i tradycyjne. Metodyka jest przystosowana do
specyfiki sektora B2C & B2B.
 
Budowa strategii marketingowejInsight - rozumienie grup
     docelowychSegmentacja klientów dla
     sukcesu działań marketingowychCele behawioralne – komunikaty
     wpływające na decyzje odbiorcówCele kognitywne – sposoby
     przekazywania komunikatówUtrzymanie i rozwój przewagi konkurencyjnejMarka vs. komunikacja -
     informacje o marce w całości komunikacjiAnaliza konkurencjiKanały komunikacji w
     konkurencjiReagowanie na działania
     konkurencjiRozwój przewagi konkurencyjnejMarketing wielokanałowyZaangażowanie odbiorcy –
     warunek skutecznościPomiar skuteczności i
     prawidłowe rozumienie danychSzkolenie poprowadzi:Tomasz SuchetaMarketingowiec. Jeden z najwybitniejszych, polskich ekspertów w
projektowaniu strategii komunikacji marketingowej. Twórca licznych
innowacyjnych rozwiązań brandingowych i lojalnościowych, w tym strategii
wielokanałowychZapraszamy do zapoznania się z ofertą Naszej firmy>>>
    

