Ogłoszenia targów i szkoleń
Leadership w zarzadzaniu grupa pracownikow
Status | |
---|---|
Miejsce | Wielkopolskie Poznań |
Data rozpoczęcia | 2012-09-18 |
Data zakończenia | 2012-09-19 |
www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/389/leadership-w-zarzadzaniu-grupa-pracownikow |
Kontakt
SGP Training and Consulting przy SGP Sp. z o.o.
Opis
Blok I: Wstep teoretyczny
-Kierowanie zespolem rola i definicje.
-Walidacja zarzadzania zespolem: kto i kiedy jest dobrym liderem?
-Jakim liderem jestem ja? Metaprogramy i sposoby ich modyfikacji.
-Teorie zarzadzania w praktyce dzialania firmy.
Blok II: Trudna sztuka przewodzenia
-Lider najwazniejszy element zespolu. Jaki powinien byc, co powinien robic i jak daleko moze sie posunac?
-Autorytet jako nieodlaczny element skutecznego przywodztwa. Metody zdobywania autorytetu.
-Style zarzadzania klasyfikacja. Moj styl zarzadzania.
-Styl zarzadzania a poziom dojrzalości zespolu.
Blok III: Psychologia w zarzadzaniu zespolem
-Zespol jako grupa psychologia dzialania grup, pracy w grupie i myślenia grupowego.
-Zespol jako jednostki o zroznicowanym potencjale. Macierz Potencjalu Podwladnych: jak definiowac na niej podwladnego i jak dopasowywac przekaz do poziomu kompetencji i motywacji pracownika.
-Psychologia osobowości: typy charakterologiczne pracownikow i wzmocnienia, ktore na nich dzialaja.
-Kiedy kij, a kiedy marchewka? Dla kogo jedno, a dla kogo drugie? Psychologia motywacji dla managerow.
-Inteligencja emocjonalna a bycie liderem.
-Psychologia przywodztwa i delegowania: efektywne dzielenie zadan
Blok IV: Delegowanie zadan w zespole
-Co to jest delegowanie zadan? Strefy delegowania zadan.
-Analiza przykladowego podwladnego (Macierz Potencjalu Podwladnych). Wypracowanie metod delegowania, motywowania i kontrolowania w odniesieniu do danego typu pracy.
-Planowanie i kontraktowanie z podwladnymi realizacji zadan w odniesieniu do konkretnego projektu.
-Wplyw osobowości i temperamentu pracownika na to, jakie zadanie najlepiej wykona.
-Rozmowa delegujaca.
-Kluczowe bledy przy delegowaniu zadan. Jak ich unikac?
-Bariery komunikacyjne na linii pracownik-przelozony jak sobie z nimi radzic.
Blok V: Motywowanie podwladnego do dzialania
-Motywacja jako czynnik roznicujacy pracownikow: skad entuzjazm i zaangazowanie u jednych, a biernośc u innych?
-Charyzma u managera dlaczego niektorzy potrafia wzbudzac entuzjazm, a inni nie?
-Zachecac czy straszyc? Dylematy wspolczesnego szefa. Efekty strachu i rywalizacji w zarzadzaniu podwladnymi.
-Zrozumienie ludzkiej natury i potrzeb jako podstawa skutecznej motywacji.
-Sila roznych typow potrzeb i neutralizacja wystepujacych pomiedzy nimi napiec
Blok VI: Kontrola, monitoring i ocena pracy pracownikow, zespolu i lidera.
-Skutecznośc i rentownośc jako wykladniki sukcesu projektu i naszego zarzadzania zespolem.
-Rola kontroli w kierowaniu zespolem.
-Jak kontrolowac? Monitoring dzialan.
-Co robic z wynikami kontroli. Techniki komunikowania informacji zwrotnych.
-Informacje zwrotne pracownikow na temat wlasnej roli lidera jak sprawic, by mowili to, co naprawde myśla, a nie to, co myśla, ze szef chce uslyszec.