Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Leadership - świadome przywództwo

Leadership - świadome przywództwo
Status
Miejsce Śląskie Zabrze
Data rozpoczęcia 2013-10-10
Data zakończenia 2013-10-11
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/5251/leadership-swiadome-przywodztwo
Email
Kontakt
KM Studio - szkolenia, coaching
Opis
I. JA, CZYLI KTO? MY, CZYLI ZESPÓŁ.1. Quo vadis liderze? - porywająca wizja jako źródło Twojej siły. 2. Skuteczne, a nieskuteczne zwerbalizowanie wizji.2. Kim jestem i po co to robię?, czyli tożsamość i misja lidera w organizacji i jej wpływ na zaangażowanie pracowników. 3. Jak generować zmianę w postawach podwładnych? - zmiana na poziomie: tożsamości, misji, przekonań ludzi oraz ich zachowań. 4. Jak komunikować się z zespołem i wpływać na jego efektywność - poziomy neurologicznego funkcjonowania ludzi wg. Roberta Diltsa. 5. Inspirowanie zespołu - jak tworzyć pracowników-zapaleńców?6. Zachęcanie pracowników do samodzielnego myślenia, czyli tworzenie przestrzeni wzrostu dla zespołu.II. MOTYWOWANIE - KLUCZOWY ZASÓB LIDERA 1. Teorie motywowania i ich zastosowanie w praktyce: • teoria potrzeb Maslowa, • czynniki motywacji i higieny (demotywacji) wg. Herzberga,• ludzie spod znaku X i Y wg. McGregora,• modyfikacja zachowań Skinnera.2. Wyniki badań dotyczących zaangażowania pracowników Instytutu Gallupa. 3. 12 najważniejszych czynników decydujących o zaangażowaniu pracowników w realizację celów firmy.4. Metaczynnik oddziaływujący na wszystkie inne motywatory świadczące o zaangażowaniu personelu.5. Model motywacji Victora Vrooma, czyli co decyduje o sile motywacji człowieka?III. PRAWA PRZYWÓDZTWA 1. Jak skłonić ludzi do uczestnictwa?, by realizować prawo wpływu. 2. Skąd czerpać siłę? Prawo szacunku mówi, że ludzie podążają za liderami silniejszymi niż oni sami. 3. Lider znajduje marzenie, a potem ludzi. Ludzie znajdują lidera, a potem marzenie - prawo przekonywania.4. Prawo wewnętrznego kręgu, czyli jak pomagać pracownikom zobaczyć wielkość w nich samych?5. Fazy wzrostu przywództwa, czyli jak być świadomym i skutecznym liderem? - prawo ciągłości procesu. 6. Jaki jest nasz cel? Odpowiem jednym słowem: zwycięstwo! W. Churchill - jak realizować prawo zwycięstwa?IV. PRZYWÓDZTWO SYTUACYJNE 1. Zdefiniowanie przywództwa sytuacyjnego. 2. Model przywództwa sytuacyjnego Kena Blancharda. 3. Jak dostosować styl przywództwa do etapu rozwoju pracownika. 4. Zmiany etapów rozwoju jednostki zależnie od zadania lub celu. 5. Jak wychodzić naprzeciw realnym możliwościom jednostki?6. Jak prawidłowo zdiagnozować etap rozwoju zespołu i jego potrzeby?V. GENEROWANIE ZMIANY1. Waga zarządzania zmianą - szansa, czy zagrożenie? 2. Jak zarządzać procesem wprowadzania zmiany? 3. Zaangażowanie i wpływ pracowników na planowanie zmian.4. Agent zmiany, czyli Ty?5. Osiem strategii zarządzania zmianą.VI. WSPIERAJĄCA INFORMACJA ZWROTNA 1. Rola i znaczenie informacji zwrotnej: • wspieranie współpracy w zespole, • dążenie do rozwoju pracowników, • budowanie atmosfery otwartości, • wzajemne motywowanie. 2. Zasady udzielania informacji zwrotnej podwładnym. 3. Jak przygotować się do rozmowy z podwładnym. 4. Wspierająca informacja zwrotna - model 2+2.5. Rozmowa zorientowana na zmianę postawy podwładnego, a rozmowa korygująca.6. Błędy w udzielaniu informacji zwrotnej.  Więcej informacji na temat szkolenia leadership znajdziecie Państwo na stronie Szkolenia KM Studio