Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kurs sekretarsko-asystencki

Kurs sekretarsko-asystencki
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2014-06-02
Data zakończenia 2014-06-05
www http://www.ibc.edu.pl
Email ibc@ibcentrum.pl
Kontakt
Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl
Opis
Kurs sekretarsko-asystencki Profil uczestnika: Kurs skierowany jest osób które zamierzają podjąć pracę na stanowisku asystentki/sekretarki, bądź osoby, które chcą zdobyć szerszą wiedzę na temat wykonywanej pracy. Cele kursu Celem kursu jest wszechstronne przygotowanie do pracy na stanowisku sekretarsko-asystenckim, nabycie kompetencji efektywnej pracy w biurze, współpracy z szefem i interesantami oraz właściwego reprezentowania firmy. Program szkolenia: 1. Funkcjonowanie sekretariatu • Zasady organizacji biura i sekretariatu • Organizacja stanowiska pracy • Specjalistyczne wyposażenie sekretariatu i obsługa urządzeń techniki biurowej • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji • Przechowywanie i archiwizacja dokumentów • Obsługa interesantów i udzielanie informacji 2. Rola asystenta/ki, sekretarki/sekretarza w firmie • Predyspozycje osobowościowe • Zadania na stanowisku asystencko-sekretarskim • Charakterystyka i funkcje stanowiska w firmie • Etyka zawodu 3. Praca biurowa – narzędzia i ich wykorzystanie • Edytor tekstu i jego funkcje • Zastosowanie arkusza kalkulacyjnego w pracy sekretarki-asystentki • Przygotowanie prezentacji (Power Point) • Wykorzystywanie pakietu Ms Office w biurze • Wykorzystanie sieci Internet i poczty elektronicznej • Bezpieczeństwo komputera i zgromadzonych danych 4. Profesjonalne redagowanie dokumentacji urzędowej/ firmowej • Podstawy i zakres prawny dotyczący dokumentacji i korespondencji • Własne akty normatywne • Rodzaje dokumentów i pism urzędowych • Techniki redagowania pism • Zasady pisania listów w kontaktach międzynarodowych • Zarządzanie i archiwizowanie dokumentacji • Prawidłowe prowadzenie dokumentacji • Zasady obowiązujące strony postępowania administracyjnegow zakresie obiegu pism i korespondencji 5. Trening skuteczności interpersonalnej • Kultura i etyka zawodu sekretarki-asystentki • Ubiór i cechy profesjonalnej sekretarki-asystentki • Zasady savoir vivre • Efektywna komunikacja interpersonalna • Komunikacja telefoniczna i pisemna • Efektywne zarządzanie czasem 6. Elementy prawa administracyjnego • Zakres regulacji przepisów w sprawach pracowniczych • Formy zatrudnienia według prawa pracy • Umowy cywilnoprawne • Dokumentacja zatrudnienia • Delegacje służbowe • Ewidencja czasu pracy • Bezpieczeństwo i higiena pracy w biurze Forma prowadzenia zajęć: Szkolenie zostanie przeprowadzone z wykorzystaniem metod takich jak: wykład, warsztaty, prezentacja multimedialna, studium przypadku (case study), ćwiczenia indywidualne, ćwiczenia grupowe, dyskusje. Termin szkolenia: 2-5.06.2014r. Czas trwania: 30 godz. (5 dni x 6 godz.) Koszt: osoby indywidualne – 450 zł (netto) osoby delegowane z firm: 600 zł (netto) studenci: 300 zł (netto) Miejsce szkolenia: Centrum IB Sp. z o.o., ul. Św. Filipa 7/8, 31-150 Kraków Kwalifikacje po ukończeniu kursu: Uczestnik kursu uzyskujekwalifikacja sekretarsko – asystenckie poświadczonych zaświadczeniem o ukończeniu kursu na dyku MEN oraz otrzymuje certyfikat ukończenia kursu. Informacje i zapisy: Centrum IB Sp. z o.o. tel.12 634 32 50 fax.: 12 632 80 75 http://www.ibc.edu.pl e-mail: ibc@ibcentrum.pl