Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-08-02
Data zakończenia 2012-08-03
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/426-kreacja-reklamowa.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
O szkoleniu Szkolenie z zakresu tworzenia reklamy w prasie, radiu, telewizji, Internecie i na outdoorze. Korzyści ze szkolenia: Nauka tworzenia skutecznych przekazów reklamowych w mediach Pozyskanie umiejętności współpracy z agencją reklamową, oceny propozycji kreatywnych Zwiększenie efektywności reklamy firmy Uczestnicy szkolenia: Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji Pracownicy agencji reklamowych. Właściciele, szefowie firm, którzy zajmują się m.in. promocją swoich przedsiębiorstw Cele szkolenia: Poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów Nabycie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat Przybliżenie źródeł inspiracji Program Szkolenia: Zanim przystąpisz do tworzenia reklamy: Miejsce promocji i reklamy w marketingu mix Założenia strategiczne: brand foundations, brand identity, strategia marki Czym jest marka, jej budowa i funkcje? Słownik kreacji i produkcji reklamowej Warsztat: wyzwalanie własnej kreatywności i myślenia nieszablonowego Strategia kreacji: Brief kreatywny Określenie i analiza grup docelowych Cele komunikacyjne kampanii Copy Strategy Zasady tworzenia konceptu kreatywnego Insight konsumencki Gimmick w reklamie Obraz i słowo w reklamie Projekty reklamy: roughs, storyboards, animatics, lifematics Warsztat: tworzenie konceptu kreatywnego Reklama prasowa: Elementy reklamy prasowej Reguły tworzenia dobrej reklamy prasowej Do jakich kampanii prasa się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam prasowych Warsztat: tworzenie reklamy prasowej Reklama radiowa: Reguły tworzenia dobrej reklamy radiowej Do jakich kampanii radio się nadaje. a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam radiowych Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy radiowej Reklama telewizyjna: Reguły tworzenia dobrej reklamy telewizyjnej Do jakich kampanii telewizja się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam telewizyjnych Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy telewizyjnej Outdoor Specyfika reklamy outdoorowej Do jakich kampanii outdoor się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam outdoorowych Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej Internet Formy reklamy internetowej Specyfika reklamy internetowej Do jakich kampanii Internet się nadaje, a do jakich nie? Analiza dobrych i złych reklam internetowych Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej Badanie reklamy Czy warto badać reklamę? Pretesty Trener: Rafał Korsak Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu komunikacji marketingowej. Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży. Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. Wiele lat pracował w agencji reklamowej i domu mediowym Od 10 lat prowadzi szkolenia i konsultacje m.in. z zakresu komunikacji marketingowej. Autor/współautor książek: Wiedza o reklamie (PWN, 2009), Planowanie mediów w kampaniach reklamowych (PWE 2002), Marketing Profesjonalny (Market Film 1998) oraz wielu publikacji w prasie fachowej. Jest również wykładowcą reklamy na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. Koszt szkolenia Koszt szkolenia to 1190zł (+23% VAT) W cenę wliczone są: Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie prowadzone przez doświadczonego trenera Bogate materiały szkoleniowe Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia