Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy

Kreacja reklamowa - tworzenie skutecznej reklamy
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-11-28
Data zakończenia 2011-11-29
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/307-kreacja-reklamowa.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji ul Wiejska 12A 00-490 Warszawa e-mail: biuro@pracowniakompetencji.pl tel./fax: (22) 62 100 62
Opis
O SZKOLENIU: Szkolenie z zakresu tworzenia reklamy w prasie, radiu, telewizji, Internecie i na outdoorze. KORZYŚCI ZE SZKOLENIA: - Nauka tworzenia skutecznych przekazów reklamowych w mediach - Pozyskanie umiejętności współpracy z agencją reklamową, oceny propozycji kreatywnych - Zwiększenie efektywności reklamy firmy UCZESTNICY SZKOLENIA: - Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji - Pracownicy agencji reklamowych. - Właściciele, szefowie firm, którzy zajmują się m.in. promocją swoich przedsiębiorstw CELE SZKOLENIA: - Poznanie mechanizmów tworzenia komunikatu reklamowego ukierunkowanego na efekt - realizację celów - Nabycie umiejętności przekształcania pomysłów w spójny komunikat - Przybliżenie źródeł inspiracji PROGRAM SZKOLENIA: *Zanim przystąpisz do tworzenia reklamy: - Miejsce promocji i reklamy w marketingu mix - Założenia strategiczne: brand foundations, brand identity, strategia marki - Czym jest marka, jej budowa i funkcje? - Słownik kreacji i produkcji reklamowej - Warsztat: wyzwalanie własnej kreatywności i myślenia nieszablonowego *Strategia kreacji: - Brief kreatywny - Określenie i analiza grup docelowych - Cele komunikacyjne kampanii - Copy Strategy - Zasady tworzenia konceptu kreatywnego - Insight konsumencki - Gimmick w reklamie - Obraz i słowo w reklamie - Projekty reklamy: roughs, storyboards, animatics, lifematics - Warsztat: tworzenie konceptu kreatywnego *Reklama prasowa: - Elementy reklamy prasowej - Reguły tworzenia dobrej reklamy prasowej - Do jakich kampanii prasa się nadaje, a do jakich nie? - Analiza dobrych i złych reklam prasowych - Warsztat: tworzenie reklamy prasowej *Reklama radiowa: - Reguły tworzenia dobrej reklamy radiowej - Do jakich kampanii radio się nadaje. a do jakich nie? - Analiza dobrych i złych reklam radiowych - Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy radiowej *Reklama telewizyjna: - Reguły tworzenia dobrej reklamy telewizyjnej - Do jakich kampanii telewizja się nadaje, a do jakich nie? - Analiza dobrych i złych reklam telewizyjnych - Warsztat: tworzenie scenariusza reklamy telewizyjnej *Outdoor - Specyfika reklamy outdoorowej - Do jakich kampanii outdoor się nadaje, a do jakich nie? - Analiza dobrych i złych reklam outdoorowych - Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej *Internet - Formy reklamy internetowej - Specyfika reklamy internetowej - Do jakich kampanii Internet się nadaje, a do jakich nie? - Analiza dobrych i złych reklam internetowych - Warsztat: tworzenie reklamy outdoorowej *Badanie reklamy - Czy warto badać reklamę? - Pretesty TRENER: Rafał Korsak - Trener, doradca, menadżer z dużym doświadczeniem z zakresu komunikacji marketingowej. - Z zamiłowania żeglarz, narciarz, fotograf, miłośnik przyrody, podróży. - Absolwent Szkoły Trenerów Grupy TROP - Karierę zawodową rozpoczął 18 lat temu współtworząc Radio Zet. Przez ponad 5 lat pracował w Biurze Reklamy Radia Zet. - Po odejściu z radia piastował stanowisko szefa marketingu na Europę Centralną Telewizji FilmNet, następnie szefa reklamy Era GSM. - Wiele lat pracował w agencji reklamowej i domu mediowym - Od 10 lat prowadzi szkolenia i konsultacje m.in. z zakresu komunikacji marketingowej. - Autor/współautor książek: Wiedza o reklamie (PWN, 2009), Planowanie mediów w kampaniach reklamowych (PWE 2002), Marketing Profesjonalny (Market Film 1998) oraz wielu publikacji w prasie fachowej. - Jest również wykładowcą reklamy na Studiach Podyplomowych Wydziału Psychologii UW oraz na uczelni Collegium Civitas i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej, a także w Wyższej Szkole Promocji. - Szef firmy szkoleniowo - doradczej Pracownia Kompetencji. KOSZT SZKOLENIA Koszt szkolenia to 1190zł (+23% VAT) W cenę wliczone są: - Dwudniowe szkolenie na najwyższym poziomie prowadzone przez doświadczonego trenera - Bogate materiały szkoleniowe - Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) - Certyfikat ukończenia szkolenia