Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja wewnętrzna w kryzysie i zmianach

Komunikacja wewnętrzna w kryzysie i zmianach
Status
Miejsce Podkarpackie Rzeszów
Data rozpoczęcia 2013-09-16
Data zakończenia 2013-09-17
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2605/komunikacja-wewnetrzna-w-kryzysie-i-zmianach
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Cele szkoleniowe:1.    Poziom wiedzy – uczestnik:•    wie, co to są kryzys i zmiana•    zna rodzaje kryzysów oraz zmian•    wie, jakie są fazy kryzysu i zmiany•    wie, jaka jest rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany•    zna sposoby diagnozowania sytuacji kryzysowych•    zna sposoby komunikacji z pracownikami w przypadku kryzysu oraz zmiany•    zna rolę kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu•    wie, jakie są nastroje pracowników w zależności od fazy kryzysu czy zmiany•    wie, jakie są najczęstsze błędy w komunikacji zmian i kryzysu  2.    Poziom umiejętności – uczestnik:•    potrafi zdiagnozować sytuacje kryzysowe•    potrafi opracować scenariusze kryzysowe•    potrafi opracować kluczowe komunikaty dla pracowników•    potrafi przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany•    potrafi dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany i kryzysu•    potrafi dostosować komunikację wewnętrzną do typu zmiany zachodzącej wewnątrz organizacji•    potrafi prowadzić działania pokryzysowe w kontekście komunikacji wewnętrznej3.    Poziom postaw – uczestnik:•    rozumie, jak ważną rolę odgrywa komunikacja wewnętrzna w sytuacji zmiany lub kryzysie•    jest przekonany o konieczności przygotowania planu prewencyjnego na wypadek wystąpienia kryzysu•    jest świadomy różnorodności narzędzi komunikacji zmian i kryzysu wewnątrz organizacji•    uważa, że warto dostosować komunikację do nastawienia pracowników w różnych fazach zmiany lub kryzysu•    rozumie, że – w zależności od typu zmiany w organizacji – komunikacja może różnie przebiegać•    jest świadomy wagi działań pokryzysowych w komunikacji wewnętrznejDlaczego warto?•    Zajęcia prowadzi praktyk z komunikacji wewnętrznej•    Metodyka nauczania oparta jest na najlepszych praktykach szkoleń biznesowych•    Program przeszedł wielokrotną weryfikację w różnych grupach docelowych•    Przewaga części warsztatowej pokazującej praktyczną stronę zarządzania zmianą i kryzysem w kontekście komunikacji wewnętrznejProgram szkolenia:1.    Kryzys i zmiana w organizacji•    Co to jest kryzys?•    Jakie mamy rodzaje kryzysów oraz zmian w organizacji?•    Jak przebiega kryzys / zmiana?2.    Rola komunikacji w kryzysie oraz sytuacji zmiany3.    Prewencja jako sposób na obronę przed kryzysem:•    Diagnozowanie sytuacji wyjściowej•    Scenariusze kryzysowe•    Key messages4.    Jak komunikować, aby przeprowadzić pracowników przez kryzys oraz sytuację zmiany?•    Komunikacja bezpośrednia•    Narzędzia elektroniczne•    Narzędzia drukowane5.    Dostosowanie komunikacji do nastawienia pracowników w różnych fazach kryzysu oraz sytuacji zmiany6.    Rola kierownika w komunikowaniu zmian i kryzysu7.    Specyfika komunikowania w zależności od typu zmiany w organizacji•    Restrukturyzacja i zwolnienia•    Fuzja•    Nowe rozwiązania organizacyjne•    Zmiana kulturowa•    Zmiana wynagrodzeń8.    Działania pokryzysowe w komunikacji wewnętrznej9.    Najczęstsze błędy w komunikacji zmian wewnątrz organizacji