Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA W KRYZYSIE I ZMIANACH
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-08-18
Data zakończenia 2011-08-18
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia tel. 509 66 77 98
Opis
Komunikacja wewnętrzna w kryzysie i zmianach Adresaci szkolenia: kadra kierownicza kierownicy i specjaliści ds. komunikacji wewnętrznej kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zasobami ludzkimi kierownicy i specjaliści ds. zarządzania zmianą Cel szkolenia: Celem szkolenia jest wypracowanie metod zarządzania komunikacją w zmianach i w kryzysie. Tematyka szkolenia: Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia: identyfikacji kryzysu oddziaływania kryzysu na grupy pracowników działań w komunikacji kryzysowej działań po kryzysie przygotowania do kryzysu zapobiegania kryzysom Korzyści: Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi: jak rozpoznać kryzys i jego skalę jak kryzys może działać na różne grupy pracowników jak dobrać i zorganizować osoby do zarządzania komunikacją w sytuacji kryzysowej jak zaplanować działania jak odbudować zaufanie i wizerunek po kryzysie jak zapobiegać sytuacjom kryzysowym jak zawczasu przygotować się do sytuacji kryzysowych Metody: Wykład z elementami moderowanej dyskusji, warsztatów oraz case studies. Czas trwania: 8 godzin Trener: Karolina Dulnik Absolwentka Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie i podyplomowych studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Praktyk zarządzania komunikacją i informacją z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem. Była odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji wewnętrznej w Servisco, DHL, IKEA, DPD, także w integracji Servisco z Danzas i DHL. Prowadziła działania public relations w branżach TSL i nieruchomości oraz w kulturze. Juror konkursów i prelegent spotkań branżowych. Od września 2009 roku zajmuje się doradztwem, szkoleniami, warsztatami i mentoringiem z zakresu komunikacji w organizacji. Program szkolenia: BLOK I: Igły i widły – identyfikacja sytuacji kryzysowej Gdzie i kiedy zaczyna się kryzys? Jaką naturę ma kryzys? Kogo i czego kryzys dotyczy? BLOK II: Tylko bez paniki – działania w sytuacjach kryzysowych Przygotowanie do sytuacji kryzysowych Organizacja sztabu antykryzysowego Planowanie działań Współpraca z grupami interesariuszy BLOK III: Powrót do przeszłości – działania pokryzysowe Odbudowa zaufania i wizerunku Zapobieganie sytuacjom kryzysowym