Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2903/komunikacja-wewnetrzna
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:poznasz i rozwiniesz techniki usprawniające umiejętności komunikowania się ze współpracownikamirozwiniesz umiejętności skutecznego porozumiewania się z osobami o różnym sposobie bycia i zachowaniaProgram szkolenia:MODUŁ I – PROFESJONALNE NASTAWIENIE DO BUDOWANIA RELACJI ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMIMentalność Polaków - budowanie własnej skutecznościNastawienie rozmówcy do udzielania informacjiPrzełamywanie ograniczających barier w rozmowie ze współpracownikamiWiarygodność – budowanie wizerunku specjalisty Modelowanie nastawienia i wzbudzanie automotywacjiMODUŁ II – RÓŻNICE W SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ I CELOWOŚĆ DZIAŁAŃ W PROCESIE KOMUNIKACJIIntencja a interpretacjaRóżnice w sposobie komunikowania się (emocje / logika; tempo wypowiedzi; efekt płci, itp.)Słownictwo a dominująca preferencje w odbiorze bodźców Dualizm celów (Cel "twardy" świadomy i cel "miękki" podświadomy)Powody rozbieżności w realizowaniu celówKonsekwencje realizowania obu celów łącznieObjawy "tracenia" celu podczas rozmów telefonicznych i sposoby przeciwdziałania imMODUŁ III – IDENTYFIKACJA TYPU OSOBOWOŚCI ROZMÓWCY / WSPÓŁPRACOWNIKAIdentyfikacja typu osobowości na bazie takich informacji jak:Ton, siła głosu, tempo i dynamika wypowiedziSposób wypowiadania się – używane słowa i zwroty, argumentacjaWartości, obawy, lęki, potrzeby, motywatory i kryteria decyzyjneWygląd, wizerunekKomunikacja niewerbalna Autorytet i relacjaStopień okazywania emocjiPoznanie własnego potencjału: mocnych stron i obszarów do udoskonaleniaMODUŁ IV – KOMUNIKACJA NIEWERBALNA JAKO ELEMENT WPŁYWAJĄCY NA BUDOWANIE RELACJI ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMIBudowanie wiarygodności (odbiór całości nadawanego komunikatu, komunikaty wzbudzające agresję lub wycofanie, komunikaty budujące zaufanie)Głos (doskonalenie czystości wypowiedzi – praca z dykcją i impostacją, wywieranie wpływu głosem i kształtowanie pożądanego odbioru)MODUŁ V – AKTYWNE SŁUCHANIE JAKO ELEMENT SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI W ZESPOLENadawanie a interpretacjaParafraza jako metoda eliminacji niedomówień i właściwego rozumieniaPrecyzowanie informacji Weryfikowanie informacji już posiadanych Podsumowanie rozmowyMODUŁ VI – KIEROWANIE ROZMOWĄ ZADAWANIE PYTAŃ Rodzaje pytań możliwych do zastosowania Korzyści z zadawania pytań Pytania jako metoda zbierania informacji oraz radzenia sobie z trudnymi sytuacjami Metody prowadzenia rozmowy poprzez zadawanie pytańMODUŁ VII – ZARZĄDZANIE SŁOWEM W RELACJACH ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMIJęzyk korzyści a język problemów Eliminacja języka egocentrycznego Techniki zmiany minusów na plusyEliminacja słów osłabiających wypowiedźBudowanie właściwego wizerunku poprzez celowy dobór słówMODUŁ VIII – PRZEKONYWANIE I WPŁYWANIE W PROCESIE KOMUNIKACJIArgumenty logiczne i korzyściArgumenty emocjonalne budowane w oparciu o wartości, potrzeby, kompleksy, lękiZasady argumentowania – metody przedstawiania argumentów (slogan, argument zindywidualizowany, argument firmowy, pułapki w argumentacji)Pułapki w argumentacji MODUŁ IX – ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH Z PRACOWNIKAMI I WSPÓŁPRACOWNIKAMI"Ja jestem ok. i ty jesteś ok." – rola nastawienia do siebie i innych w asertywnościPodstawowe umiejętności asertywneAnaliza własnej postawy, sposobu komunikowania się i zachowania w stosunku do innychAsertywna odmowa i prośba – jak mówić nie, by nie zrażać do siebie innychAsertywność w sytuacjach stresowych  Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie-z-komunikacji-wewnetrznej-szkolenie-otwarte-warszawa/1061.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl