Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja w pracy menedżera - HR-KWM/MAZMAN (EFS).

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Lubelskie Lublin | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-08 | 
| Data zakończenia | 2012-11-09 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6022/komunikacja-w-pracy-menedzera-hr-kwmmazman-efs | 
Kontakt
Altkom Akademia
            Opis
Altkom Akademia zaprasza do udziału w projekcie: \"Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP\".Celem projektu "Nowocześni menadżerowie 50+ mazowieckich MŚP"
 jest podniesienie kompetencji menedżerskich pracowników powyżej 50 
-tego roku życia ze 130 przedsiębiorstw woj. Mazowieckiego. Przyczyni 
się to do wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw.  Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej projektu.  lub kontaktując się z naszymi konsultantami:  Waldemar Wójcik Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 85 Waldemar.Wojcik@altkom.pl  Milena Szkuat Specjalista ds. Szkoleń tel. 22 417 01 91 Milena.Szkuat@altkom.pl  lub pod numerem telefonu: 801 80 99 77 
 
Program szkolenia:
1. Podstawy komunikacji: • Co to jest komunikacja  • Rola nadawcy i odbiorcy  • Komunikacja jako proces  • Sposoby komunikowania się  • Komunikacja codzienna a formalna  • Bariery w komunikacji  • Style komunikowania się.  2. Komunikacja werbalna: • Konstrukcje wypowiedzi  • Osobiste nawyki językowe  • Praca głosem  • Zadawanie pytań  • Parafraza, dopytywanie, podsumowanie, klaryfikowanie.  3. Komunikacja niewerbalna: • Mowa ciała a postawy i emocje  • Postawa ciała  • Gesty i ich znaczenie  • Kontakt wzrokowy  • Mimika.  4. Komunikacja w pracy zespołowej: • Komunikaty "Ja" i "Ty"  • Asertywność w komunikacji  • Zasady i techniki aktywnego słuchania  • Udzielanie i przyjmowanie informacji zwrotnej  • Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką  • Cechy prawidłowo prowadzonej dyskusji.  5. Osiąganie celów dzięki efektywnej komunikacji: • Zasady argumentacji  • Techniki perswazji  • Reagowanie na obiekcje  • Efektywne prowadzenie rozmów.Korzyści wynikające z ukończenia szkolenia:
Dzięki szkoleniu uczestnicy:  • będą lepiej rozumieć wpływ rozmaitych czynników na proces komunikacji; • zyskają wiedzę na temat swojego stylu komunikacji, jej cech charakterystycznych, nawyków i odbioru swojej osoby w otoczeniu; • poznają praktyczne techniki uskuteczniające komunikację; • rozwiną umiejętności pracy zespołowej oraz umiejętności liderskie; • zwiększą efektywność kierowania zespołem; • będą sprawniej realizowali własne cele;
 • będą skutecznie wykorzystywać wiedzę i techniki w budowaniu relacji, 
kontaktach ze współpracownikami oraz w codziennych, życiowych 
sytuacjach; • zwiększą pewność siebie w kontaktach z drugą osobą i z grupą.
    

