Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja marketingowa na rynku B2B

Komunikacja marketingowa na rynku B2B
Status
Miejsce Śląskie Katowice
Data rozpoczęcia 2011-09-13
Data zakończenia 2011-09-13
www http://www.szkolenia-mc.pl
Email maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Kontakt
Mati Consulting szkolenia www.szkolenia-mc.pl tel. 600 43 33 71 maticonsulting@szkolenia-mc.pl Cena za szkolenie: 840 zł/os brutto Zgłoś 2 osoby – trzecia osoba gratis
Opis
Komunikacja marketingowa na rynku B2B jest istotnym wyzwaniem. Reguły, które sprawdzają się na rynkach konsumpcyjnych nie mają w większości zastosowania na rynkach instytucjonalnych. Wśród instrumentów komunikacji marketingowej ważne miejsce zajmują targi, eventy, programy lojalnościowe, PR - coraz więcej firm przeznacza na te działania znaczną część swoich budżetów marketingowych. Szkolenie ma na celu zwrócenie uwagi na istotę komunikacji marketingowej i dostosowane jest do specyfiki firm działających na rynku B2B. Podczas szkolenia uczestnicy dowiedzą się jak należy planować budżet marketingowy firmy w odniesieniu do różnych podmiotów rynkowych. Szkolenie ma charakter warsztatowo - dyskusyjny i prowadzone będzie w formie wykładu oraz dyskusji moderowanej. Czas trwania: 5 godz. wykład + 1 godz. dyskusja moderowana (6 godz.) Skrócony opis szkolenia: I. Budowanie marki na rynku usług - kreowanie wizerunku marki - budowanie świadomości marki na rynkach instytucjonalnych - zarządzanie marką na rynku B2B II. Efektywność działań marketingowych na rynku usług - umiejętność dopasowywania ofert do różnych segmentów rynku B2B - efektywne wydatkowanie budżetu marketingowego - tworzenie konkurencyjnej strategii marketingowej na rynku B2B - budowanie oferty marketing-mix w obszarze: produktu, ceny, dystrybucji i komunikacji na rynku business-to-business - efektywne wydatkowanie budżetu na badania marketingowe w sektorze B2B III. Instrumenty komunikacji marketingowej na rynku B2B /BTL, targi, PR, event/ IV. Ocena lojalności i zadowolenia klientów na rynku B2B - programy lojalnościowe /cel, strategia komunikowania, oszacowanie budżetu, strategia wdrażania/; system CRM V. Dyskusja moderowana