Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Komunikacja kryzysowa

Komunikacja kryzysowa
Status
Miejsce Małopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-10-28
Data zakończenia 2013-10-29
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2902/komunikacja-kryzysowa
Email
Kontakt
Biznes Edukator Sp. z o. o.
Opis
Cele szkolenia:poznasz narzędzia prowadzenia polityki komunikacyjnej firmy w sytuacji kryzysudowiesz się jak komunikować się ze swoimi pracownikami w sytuacji kryzysupoznasz metody radzenia sobie z niekorzystnym zainteresowaniem mediówProgram szkolenia:MODUŁ I SZKOLENIA: Informacje ogólneKryzys w organizacji – typy i charakterystyki.Definiowanie kryzysów: identyfikacja zagrożeń.Fazy kryzysu i odpowiadające im kroki zaradcze: dlaczego coraz rzadziej działają.Rozlewanie się kryzysu na kolejne obszary aktywności firmy – czyli dlaczego kryzysy są jak wirusy.Zarządzanie kryzysowe i jego przełożenie na działania komunikacyjne w firmie.Komunikacja kryzysowa w organizacji – podstawowe schematy działań i uwarunkowania ich skuteczności.MODUŁ II SZKOLENIA: Przygotowania na czarną godzinę Działania zapobiegawcze: mailing i monitoring mediów i potencjalnych zagrożeń.Przygotowanie planu kryzysowego. Wybór osób odpowiedzialnych za jego realizację oraz pierwszy kontakt z mediami.Ewaluacja planu kryzysowego – ocena potencjalnych zagrożeń wokół firmyZawartość planu kryzysowego – tworzenie planu, określanie procedury i kompetencji poszczególnych osób w firmie, definiowanie kryzysów firmowych- Wewnętrzna komunikacja kryzysowa- Osoby pierwszego kontaktu medialnego MODUŁ III SZKOLENIA: Komunikacja wewnętrzna w warunkach kryzysuKomunikacja w firmie a identyfikacja pracowników z przedsiębiorstwem.Rola poczucia kontroli i sprawczości u pracownika w budowaniu dobrych relacji z pracodawcą.Przedkryzysowe stosunki na linii pracownicy-organizacja. Używane narzędzia internal relations (biuletyny, strona www, intranet, wydawnictwa firmowe, akcje i konkursy).Reakcja pracowników na kryzys. Zasady wpływania na ich stosunek emocjonalny do firmy i percepcję jej problemów.Techniki przekonywania pracowników do "zaciskania pasa".Pracownicy jako rzecznicy firmy i droga do wyjścia z kryzysu.Podstawowe błędy szefostwa w komunikacji kryzysowej z pracownikami.MODUŁ IV SZKOLENIA: Komunikowanie kryzysowe na zewnątrz: media tradycyjneZasady działania mediów: jak pracują i czego szukają dziennikarze prasy, radia i TV?Dlaczego media uwielbiają trzęsienia ziemi: kryzys jako wzrost nakładu, widowni lub słuchalności.Sposoby reagowania na kampanie negatywne w zależności od fazy kryzysu.Działania informacyjne i public relations w praktyce firmy.Sytuacja kryzysowa w firmie – jak radzić sobie z dziennikarzami. Standardy postępowania w kontaktach z mediami w okresie problemów.Kryzysowe kampanie wizerunkowe i ocena ich skuteczności. Trudności z zaprojektowaniem i wdrożeniem kampanii.Dobór dziennikarzy, z którymi rozmawiamy  – zasady, strategie, niebezpieczeństwa. Komunikat prasowy. Jak skutecznie trafić do dziennikarza z własną wersją wydarzeń.Wywiad w trudnych czasach. Techniki wymijającego odpowiadania na niewygodne pytania dziennikarzy. Konferencja prasowa w sytuacji kryzysowej. Zasady odpowiadania nieprzychylnym dziennikarzom. Ocena rezultatów kryzysowej kampanii wizerunkowej w mediach tradycyjnych. MODUŁ V SZKOLENIA: Walka o wizerunek firmy w InternecieKomunikacyjna specyfika internetu: zasady tworzenia komunikatów dla użytkowników sieci.Portale, czyli jak przebić się z informacją do internetowego mainstreamu.Sensacyjne agregatory treści typu Wykop – jak niwelować powstające za ich sprawą szkody wizerunkowe.Media społecznościowe: szanse i zagrożenia w dobie kryzysu.Marketing szeptany na forach i blogach, czyli jak anonimowo walczyć o własne imię.MODUŁ VI SZKOLENIA: Kryzysowa komunikacja z klientemPrzeciwdziałanie odchodzeniu klientów w sytuacji kryzysowej: polityka informacyjna firmy.Rekompensaty i oferty specjalne dla wiernych klientów – jak je komunikować.Przyciąganie nowych klientów w sytuacji kryzysowej – czy tylko ceną?Kryzysowe relacje z trudnymi i konfliktowymi klientami.Podstawowe zagrywki emocjonalne klientów. Jak na nie odpowiadać?MODUŁ VII SZKOLENIA: Komunikacja kryzysowa – inne aspektyKryzys w innych firmach i sposoby jego prezentacji w mediach.Informacje poufne firmy w czasie kryzysu i ich znaczenie.\"Efekt bumerangowy\" przy kampanii negatywnej i próbach cenzury.MODUŁ VIII SZKOLENIA: Gry symulacyjnePrzygotowanie planu kryzysowego własnej firmy.Tworzenie kryzysowej informacji prasowej.Wywiad dla mediów – trening technik odpowiadania na niewygodne pytania.Konferencja prasowa szefów w organizacji dotkniętej kryzysem.Miejsce szkolenia:Informacja o dokładnym miejscu, w którym odbędzie się szkolenie, zostanie Państwu przekazana najpóźniej na tydzień przed terminem szkolenia. Zapisy:W celu zapisania się na szkolenie prosimy o wypełnienie i odesłanie faxem lub mailem formularza zgłoszenia (.pdf), który znajduje się na naszej stronie internetowej http://www.biznesedukator.pl/szkolenia-otwarte/szkolenie_z_komunikacji_kryzysowej/226.html (przycisk \"Zamów\") Kontakt:W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat szkolenia, prosimy o kontakt:mailowy: szkolenia@biznesedukator.pllub telefoniczny: (22) 649 15 83 Zapraszamy także do zapoznania się z całą naszą ofertą na stronie: www.biznesedukator.pl