Ogłoszenia targów i szkoleń
Komunikacja Interpersonalna

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Polska Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-21 | 
| Data zakończenia | 2012-11-21 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/4602/komunikacja-interpersonalna | 
Kontakt
VIDI CENTRUM ROZWOJU KADR
            Opis
Warsztat
jako kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią pułapkach.
Pozwala zrozumieć, na  czym polega precyzja przekazu, poznać wpływy
mowy ciała i wyrażanych emocji na jego skuteczność. Uczy
asertywności i reakcji na agresywną krytykę.
Cel:
Zwiększenie
kompetencji w zakresie komunikacji międzyludzkiej i wywierania
wpływu na ludzi. Zrozumienie istoty komunikacji i wpływ
poszczególnych jej składników na proces wywierania wpływu na
innych ludzi.
Ukazanie
jak sobie radzić z psychomanipulacją oraz poznanie praw i technik
perswazji.  Poznając schemat procesu komunikacyjnego i odkrywając
własne nawyki komunikacyjne uczestnicy szkolenia nauczą się
świadomie wpływać na jakość osobistych kontaktów. Będą umieli
rozpoznawać i stosować niewerbalne sygnały komunikacyjne. Nauczą
się stosować podstawowe zasady komunikacji asertywnej, dzięki
czemu unikną wielu niepotrzebnych konfliktów w kontaktach z innymi.
Warsztaty
szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych
sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane
przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
Dla kogo:
	
	dla
	tych wszystkich, którzy podczas bezpośrednich kontaktów ze
	współpracownikami, 	podwładnymi, przełożonymi, Klientami chcą
	się komunikować 	efektywniej;
	
	dla
	tych, którzy chcą poznać i przećwiczyć różne techniki
	komunikacyjne, a 	następnie 	samodzielnie wykorzystywać je w
	codziennych sytuacjach. 
	
	
	
Korzyści:
	
	umiejętność
	stworzenia pożądanej atmosfery pracy, opartej na wzajemnej
		współpracy i zaangażowaniu w realizacji celów wspólnych –
	firmowych;
	
	nabycie
	umiejętności pogłębienia integracji zespołu poprzez wzajemne
	poznanie 	się 	i określenie swoich stylów komunikacji i
	działania;
	
	poznanie
	zasad komunikacji niewerbalnej i werbalnej; 
	
	
	poznanie
	sposobów rozpoznawania potrzeb i preferencji rozmówcy; 
	
	
	nabycie
	umiejętności mówienia językiem korzyści;
	
	nabycie
	wiedzy o argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia
		swojej skuteczności; 
	
	
	zwiększenie
	efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych            
	                     	i po sprzedaży oraz przy obsłudze Klientów.
	
	
    

