Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Kadra menedżerska na 6

Kadra menedżerska na 6
Status
Miejsce Wielkopolskie Sieraków
Data rozpoczęcia 2011-05-21
Data zakończenia 2011-06-12
www http://www.kadramenedzerska.pl/
Email projekt@kadramenedzerska.pl
Kontakt
G Doradztwo ul. Leszczyńska 158 60-411 Poznań 515-135-094 mail: projekt@kadramenedzerska.pl
Opis
SZKOLENIA dofinansowane w 80% przez Unię Europejską z EFS- koszt udziału w projekcie wynosi 420,73 PLN (netto) Zapraszamy do udziału w projekcie współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zapraszamy kobiety i mężczyzn powyżej 18 roku życia, pracujące na stanowiskach kierowniczych w mikro i małych przedsiębiorstwach na terenie województwa wielkopolskiego. Warunki udziału: * Zatrudnienie w mikro lub małym przedsiębiorstwie na stanowisku kierowniczym lub samo zatrudnienie (osoby prowadzące działalność gospodarczą) * Delegowanie przez pracodawcę na szkolenie * Działalność firmy na terenie woj. wielkopolskiego Zakres merytoryczny szkolenia: ASERTYWNOŚĆ 1. Podstawy asertywności * Komunikacja interpersonalna * Poczucie własnej wartości – świadomość siebie * Empatia – wrażliwość na innych 2. Asertywność jako zdolność realizacji swoich celów mimo nacisków otoczenia * Umiejętność wyrażania własnej opinii w kontaktach zawodowych * Wyrażanie i przyjmowanie konstruktywnej krytyki * Umiejętność odmawiania * Wyznaczanie granic w kontaktach z innymi 3. Obrona przed agresją w kontaktach zawodowych * Kontrolowanie własnych emocji * Niepoddawanie się naciskom i manipulacji JAK RADZIĆ SOBIE ZE STRESEM 1. Stres w pracy zawodowej * Zjawisko stresu * Czynniki wywołujące stres zawodowy * Objawy i konsekwencje stresu * Poznawanie sposobów redukowania napięcia związanego ze stresem. 2. Czynniki redukujące stres zawodowy * Planowanie i organizacja pracy własnej * Planowanie osobistego rozwoju zawodowego * Aktywność pozazawodowa SKUTECZNA REKRUTACJA I SELEKCJA PRACOWNIKÓW 1. Planowanie zapotrzebowania na zasoby ludzkie w * Wykorzystanie opisów stanowisk pracy w procesie rekrutacji i selekcji * Tworzenie profilu kompetencyjnego 2. Proces rekrutacji kandydatów * Metody rekrutacji kandydatów 3. Przebieg selekcji kandydatów * Analiza dokumentów aplikacyjnych kandydatów * Prowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej * Planowanie i realizacja sesji assessment center * Analiza referencji oraz innych źródeł informacji o kandydatach 4. Zamknięcie procesu rekrutacji i selekcji SKUTECZNA KOMUNIKACJA WERBALNA I POZAWERBALNA 1. Proces komunikacji międzyludzkiej * Elementy procesu komunikacji * Kanały komunikacji i rodzaje komunikatów * Bariery w komunikacji między ludźmi * Możliwości przeciwdziałania barierom uniemożliwiającym efektywne komunikowanie 2. Rozwój kompetencji skutecznej komunikacji * Znaczenie komunikatów pozawerbalnych * Umiejętność aktywnego słuchania * Udzielanie informacji zwrotnej * Założenia operacyjne NLP * Autoprezentacja jako komunikat * Zasady savoir vivre w komunikacji NEGOCJACJE SPRZEDAŻOWE 1. Pojęcie negocjacji * Negocjacje miękkie – droga do polubownego rozwiązania * Negocjacje twarde – jak skutecznie wywierać presję 2. Techniki sprzedaży 3. Negocjacje - od teorii do praktyki * Techniki negocjacji oraz wywierania wpływu * Gry negocjacyjne * Błędy negocjacyjne – jak ich unikać * Czynniki wpływające na negocjacje BUDOWANIE I MOTYWOWANIE ZESPOŁU 1. Tworzenie zespołu * Cechy efektywnego zespołu * Role zespołowe – autodiagnoza * Fazy rozwoju grupy 2. Praca grupowa * Planowanie pracy zespołu * Reguły współpracy w grupie * Techniki pracy zespołowej * Analiza sytuacji konfliktowych 3. Motywowanie zespołu * Teorie motywacji * Czynniki motywujące i demotywujące pracowników * Budowanie świadomości i odpowiedzialności podwładnych * Budowanie zaangażowania pracowników * Przekazywanie decyzji o karach i nagrodach * Spadek motywacji pracowników, kryzys motywacji SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH 1. Planowanie wystąpienia publicznego * Style wystąpień publicznych * Rola oczekiwań i wymagań audytorium * Wybór tematyki i projektowanie wystąpienia 2. Umiejętności dobrego mówcy * Autoprezentacja w czasie wystąpienia * Nawiązywanie i utrzymanie kontaktu z audytorium * Budowanie osobistej wiarygodności * Emocje w czasie wystąpienia 3. Metody przekazywania informacji w trakcie wystąpienia * Styl wypowiedzi * Metody przekazywania wiedzy * Sztuka argumentowania * Polemika * Trudne sytuacje w czasie wystąpień * Podsumowywanie wypowiedzi i zakończenie wystąpienia ZARZĄDZANIE CZASEM 1. Zarządzanie czasem * Zarządzanie czasem - definicja * Korzyści wynikające ze skutecznego zarządzania czasem * Osobowość a zarządzanie czasem * Złodzieje czasu * Błędy w zarządzaniu czasem 2. Metodologia planowania pracy * Tworzenie budżetu czasu * Proces wytyczania celów i priorytetów * Zarządzanie priorytetami * Delegowanie zadań * Wykorzystanie czasu osobistej efektywności * Wykorzystanie narzędzie ułatwiających planowanie czasu ZARZĄDZANIE ZMIANĄ 1. Psychologiczne aspekty zmian * Przyczyny oporu wobec zmian * Pozytywne i negatywne reakcje na zmiany 4. Planowanie i organizacja procesu wprowadzania zmiany * Przygotowanie firmy do wprowadzania zmian * Wpływ komunikacji wewnątrz firmy na proces wprowadzania zmian 5. Zaangażowanie pracowników w proces zmian OCHRONA ŚRODOWISKA 1. Kształtowanie zachowań proekologicznych jako element społecznej odpowiedzialności biznesu * Pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu * Dobre praktyki w zakresie działań CSR 2. Potrzeby i metody ochrony środowiska 3. Negatywny wpływ człowieka na stan środowiska Zajęcia odbywają się w formie wyjazdowej (cztery 2-dniowe warsztaty weekendowe) w ośrodku Szkoleniowo- Wypoczynkowym w Sierakowie.