Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak wyprowadzić firmę z kryzysu? Opracowanie i wdrożenie strategii naprawczej

Jak wyprowadzić firmę z kryzysu? Opracowanie i wdrożenie strategii naprawczej
Status
Miejsce Podkarpackie Rzeszów
Data rozpoczęcia 2013-09-16
Data zakończenia 2013-09-17
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6381/jak-wyprowadzic-firme-z-kryzysu-opracowanie-i-wdrozenie-strategii-naprawczej
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Co roku w Polsce upada kilkaset firm, a znacznie więcej nie osiąga wyników finansowych na miarę możliwości rynkowych. Receptą na powyższe może być przeprowadzenie skutecznej sanacji przedsiębiorstwa, poprzedzone rzetelną diagnozą jego sytuacji oraz opracowaniem i wdrożeniem dobrego programu naprawczego.Cele szkolenia:•    poznanie narzędzi diagnozowania kryzysu w przedsiębiorstwie,•    poznanie efektywnej metodyki opracowania i wdrożenia programu naprawczego dla firmy,•    poznanie warunków powodzenia i przyczyn niepowodzenia wdrożeń strategii naprawczych.Korzyści dla Uczestników:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętność diagnozowania sytuacji przedsiębiorstwa oraz opracowania i wdrożenia skutecznego programu naprawczego.Program szkolenia:1. Wprowadzeniea. kryzys w firmie a kryzys w gospodarceb. przyczyny sytuacji kryzysowej2. Trafne zdiagnozowanie objawów kryzysu – wybór narzędzi diagnostycznycha. międzynarodowe modele dyskryminacyjneb. polskie modele dyskryminacyjne3. Pogłębiona analiza i diagnoza przedsiębiorstwaa. analiza strategiczna b. pogłębiona analiza finansowac. benchmarking danych finansowych i procesów – porównanie z konkurencją4. Program naprawczya. odpowiedzialność za opracowanie i wdrożenie programu naprawczegob. elementy składowe programu naprawczegoc. odbiorcy programu naprawczego   5. Wybór działań naprawczycha. wybór priorytetówb. pozyskanie źródeł finansowaniac. zasoby ludzkie – klucz do sukcesud. marketing i sprzedaż – nowe otwarciee. aktywa, organizacja, procesy – ciągła poprawa efektywnościf. zdefiniowanie możliwych scenariuszy wydarzeń6. Wdrożenie programu naprawczegoa. warunki skutecznego wdrożeniab. główne przyczyny niepowodzeń we wdrażaniu działań naprawczych – problemy przywództwac. zarządzanie relacjami z grupami interesu7. Monitoring realizacji programu naprawczegoa. dobór celów i mierników (KPI)b. dobór działań wspierających realizację założonych celów8. Powtórzenie i podsumowanie