Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak skutecznie zarządzać firmą wykorzystując kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)?

Jak skutecznie zarządzać firmą wykorzystując kluczowe wskaźniki efektywności (KPI)?
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6379/jak-skutecznie-zarzadzac-firma-wykorzystujac-kluczowe-wskazniki-efektywnosci-kpi
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Kaplan i Norton stwierdzili kiedyś, że jak nie można czegoś zmierzyć, nie można tym zarządzać. W powyższym twierdzeniu jest dużo prawdy i dlatego bardzo przydatnym narzędziem do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem są KPI (Key Performance Indicators, kluczowe wskaźniki efektywności, kluczowe wskaźniki działania), które powinny objąć całe przedsiębiorstwo, a nie tylko obszar finansowy. Są one jednocześnie bardzo praktycznym narzędziem kontrolingu, tak strategicznego, jak i operacyjnego.Cele szkolenia:•    poznanie KPI, zarówno w obszarze finansowym, jak i pozafinansowym,•    zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu dokonywania trafnego wyboru KPI, ich pomiaru i interpretacji,•    zdobycie praktycznych umiejętności planowania (wyznaczania celów) z wykorzystaniem KPI.Korzyści dla Uczestników:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik zdobędzie umiejętność praktycznego wykorzystania wskaźników finansowych i pozafinansowych do efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem.Program szkolenia:1. Wprowadzeniea. cele w przedsiębiorstwie a budowanie jego wartościb. korzyści zarządzania przez wskaźniki2. Źródła danycha. sprawozdanie finansowe firmyb. raporty i analizy wewnętrznec. inne3. Wskaźniki finansowea. wskaźniki rentowności i wartości przedsiębiorstwab. wskaźniki efektywności zarządzaniac. wskaźniki struktury i zadłużeniad. wskaźniki płynności finansowej w ujęciu statycznymc. wskaźniki płynności finansowej w ujęcie dynamicznym4. Wskaźniki w pozostałych obszarach funkcjonalnycha. wskaźniki w obszarze marketingu i sprzedażyb. wskaźniki obszarze logistykic. wskaźniki w obszarze produkcji i jakościd. wskaźniki w obszarze HRe. wskaźniki w obszarze IT5. Wskaźniki w płaszczyznach BSC (Balanced Scorecard – Zrównoważona Karta Wyników)a. wskaźniki w płaszczyźnie finansowejb. wskaźniki w płaszczyźnie rynkowejc. wskaźniki w płaszczyźnie procesowejd. wskaźniki w płaszczyźnie zasobowej6. Przykład specyficznych wskaźników branżowycha. wskaźniki w branży hotelarskiej7. Powiązanie wskaźników z celami przedsiębiorstwa