Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak prowadzić efektywne działania e-marketingowe i sprawdzać ich skuteczność

Jak prowadzić efektywne działania e-marketingowe i sprawdzać ich skuteczność
Status
Miejsce Polska Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-02-07
Data zakończenia 2011-02-08
www http://www.globalbc.pl
Email globalbc@globalbc.pl
Kontakt
PLAN SZKOLENIA: PIERWSZY DZIEŃ 7 LUTEGO 9:00 - 16:45 1. SIŁA SOCIAL MEDIA 2. WOMMBUZZMARKETING 3. TRYVERTISING 4. BLOGI 5. MONITORING 6. SYTUACJE KRYZYSOWE DRUGI DZIEŃ 8 LUTEGO 9:00 - 16:15 1. PR W DOBIE WEB 2.0 – “WSZYSCY JESTEŚMY WYDAWCAMI” 2. OGÓLNE ZASADY TWORZENIA METARIAŁÓW TEKSTOWYCH DO INTERNETU 3. OGÓLNE ZASADY TWORZENIA TEKSTÓW NA FIRMOWEJ STRONIE WWW 4. ZASADY TWORZENIA TEKSTÓW W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH Kontakt: Global Business Center tel.: 22 830 05 91 email: globalbc@globalbc.pl www.globalbc.pl UWAGA! Organizujemy również szkolenia zamknięte w siedzibie Zamawiającego lub innym wskazanym miejscu na terenie całego kraju. Celem uzyskania oferty prosimy o kontakt z Koordynatorem Szkoleń. Więcej informacji: www.globalbc.pl
Opis
ODKRYJ POWER SOCIAL MEDIA!!! DOWIEDZ SIĘ JAK TWOJA FIRMA MOŻE ZAISTNIEĆ NA FACEBOOKU, TWITTERZE ITP... NAUCZ SIĘ EFEKTYWNIE WYKORZYSTYWAĆ NARZĘDZIA NOWOCZESNEGO MARKETINGU... UŚWIADOM SOBIE, ŻE W DOBIE WEB 2.0 WSZYSCY JESTEŚMY WYDAWCAMI... RABATY: za zgłoszenie do dnia 2011-01-24 otrzymuje się 400.0zł rabatu za zgłoszenie więcej niż jednej osoby otrzymuje się 5.0% rabatu Więcej informacji pod adresem: http://www.globalbc.pl/szkolenie228_jak_prowadzic_efektywne_dzialania_e-marketingowe_i_sprawdzac_ich_skutecznosc :: W ŚWIAT NOWOCZESNEGO MARKETINGU WPROWADZĄ CIĘ :: JUSTYNA DZIEDYSZYCKA – JĘDRACH Specjalizuje się w marketingu społecznościowym oraz PR internetowym. Ukończyła Podyplomowe Studia Komunikowania Biznesowego i PR w Szkole Głównej Handlowej. Prowadzi wykłady i szkolenia dotyczące pracy ze społecznościami on-line. Zawodowo zajmuje się planowaniem strategii obecności marek w Social Media. MONIKA BARTNIK Redaktor MediaFun Magazine. Od 2006 roku prowadzi warsztaty z copywritingu na studiach podyplomowych SGH. Zajmowała stanowisko zastępcy redaktora naczelnego w Pierwszym Magazynie Marketingu i Sprzedaży „Brief”. Pisze m. in. dla „BusinessWeek”, „Gentleman”, „Home&Market”, „Impact”, „Mobile Internet”, „Prawo i Gospodarka”, „Wprost”. Zajmuje się promocją firm na Facebook’u i innych portalach.