Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy

Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy
Status
Miejsce Łódzkie Łódź, Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-01-31
Data zakończenia 2011-01-31
www http://www.edukey.pl/szkolenie/22/71
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Dane kontaktowe: Zapisz się: http://www.edukey.pl/zapisz-sie?id=71 ul. Rewolucji 45a, lokal nr 7 90-215 Łódź, g. 9:00 - 17:00 e-mail: biuro@edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97
Opis
Zapraszamy na szkolenie "Jak podnieść poziom obsługi klienta? Jakość, techniki, standardy". Termin:31.01.2011 Szkolenie rozwija umiejętności budowania długotrwałych i satysfakcjonujących relacji z klientem. Szczególny nacisk położony jest na działania służące wzmocnieniu standardów obsługi klienta. Idea szkolenia: Program koncentruje się na umożliwieniu uczestnikom szkolenia poznania i przećwiczenia kluczowych technik efektywnej obsługi klienta z uwzględnieniem sytuacji trudnych. Szkolenie ma również na celu uświadomienie uczestnikom, że mają realny wpływ na proces obsługi i stopień zadowolenia klienta. Korzyści dla uczestników: Uczestnicy rozwiną umiejętności komunikacyjne w procesie obsługi klienta. Dzięki zastosowaniu poznanych zasad będą potrafili umiejętnie prowadzić rozmowę, dowiedzą się na co klienci podświadomie i świadomie zwracają uwagę w procesie oraz jakie czynniki mają wpływ na zadowolenie klienta. Program szkolenia: o efektywna komunikacja werbalna - znaczenie i dobór słów o przyjazna komunikacja niewerbalna - wymowa gestów i mowa ciała o diagnozowanie potrzeb klientów - szybkie i trafne zadawanie pytań o rozpoznawanie emocji klientów i adekwatne reagowanie na różne emocje o zapobieganie trudnym sytuacjom o osiąganie zamierzonych celów w obsłudze Czas trwania: 1 dzień, 8 godzin Więcej informacji: http://www.edukey.pl/szkolenie/22/71 Cena szkolenia: Osobom, które zgłoszą się na szkolenie do 24 stycznia 2011 roku oferujemy atrakcyjny rabat 10 %. Cena podstawowa: 374 PLN brutto (304,07 PLN netto) Cena z rabatem 10 %: 340 PLN brutto (276,42 PLN netto) W przypadku zgłoszenia co najmniej 2 osób z jednej instytucji/firmy cena wynosi 320 PLN brutto (260,16 netto)