Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Internet PR w wersji 2.0 - trendy, best practices, strategie na przyszłość.

Internet PR w wersji 2.0 - trendy, best practices, strategie na przyszłość.
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-05-17
Data zakończenia 2011-05-18
www http://www.conceptlabs.pl/szkolenia/public-relations-w-internecie.html
Email szkolenia@conceptlabs.pl
Kontakt
Concept Labs to inspirująca mieszanka wiedzy eksperckiej oraz doświadczeń naszych konsultantów i trenerów. Rozwijamy umiejętności zawodowe w zakresie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań marketingowych. Prowadzimy szkolenia otwarte i dedykowane, typu in-company. Nasza specjalizacja to: e-marketing, social media, SEM, web usability, analityka webowa, e-commerce, branding, public relations, reklama, benchmarking, sprzedaż i strategie. Kontakt: 022 428 51 07
Opis
1. Najnowsze badania i trendy rozwoju Internetu * Demografia i psychografia Internautów – segmentacje * Budżety reklamowe na przestrzeni ostatnich 10 lat * Social media – obecna kondycja i trendy rozwoju * Mobilna przyszłość Internetu - trendy * Czy wyszukiwarki faktycznie zdominowały Internet? 2. Profil dziennikarza XXI wieku * Badania na temat dziennikarzy i ich zachowań * Jak dziennikarze zdobywają informacje * Narzędzia wspierające dziennikarzy w ich pracy (biura prasowe, RSS, monitoring social media i inne) 3. Sekcja prasowa na serwisie www * Co musi a co powinno zawierać * Użyteczność kluczem do sukcesu * Przegląd najlepszych rozwiązań (case-studies) 4. ePR a optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO) * Jak tworzyć treść promowaną przez wyszukiwarki? * Budowanie link popularity z pomocą technik ePR * Ćwiczenie – edycja treści komunikatu prasowego zgodnie z zasadami SEO 5. Pomiar skuteczności i efektywności działań ePR * Klasyczne narzędzia do analizy statystyk * Jak mierzyć sukces w wyszukiwarkach * Monitoring sukcesu w social media * Clipping, ekwiwalent – klasyczne metody pomiaru efektywności 6. Relacje z mediami w dobie Internetu * Czy media relations w Internecie różni się od tradycyjnych relacji z dziennikarzami? * Mapa Medialna, czyli od czego zacząć * Relacje z dziennikarzami a serwisy social media 7. Skuteczna komunikacja w ePR * Jak przygotować skuteczny press release – dobór tematów i właściwa konstrukcja noty prasowej * Dystrybucja press release i najczęstsze strategie * Follow-up i analiza efektów * Czego nie tolerują dziennikarze czyli najczęściej popełniane błędy * Pomiar skuteczności i narzędzia 8. Wire Services * Definicje i przykłady * Kiedy i jak używać? Korzyści 9. Blogi * Blog – narzędzie do dwustronnej komunikacji czy tuba propagandowa? * Blogi i blogoidy * Kiedy blog jest skuteczny a kiedy może się obrócić przeciwko nam? * Blogosfera i strategia komunikacji z internautami 10. Mikroblogi * Twitter, Blip i inne – czym są mikroblogi i jak działają * Możliwości wykorzystania w pracy PR * Przykłady dobrych i złych zastosowań 11. Strategie PR w social media * Społeczności, web 2.0 i social media – definicje, przykłady, najważniejsze dane i liczby * Na czym polega fenomen social media? * Jak umiejętnie wykorzystać społeczności do działań PR? * Przykłady udanych działań PR z wykorzystaniem mediów społecznościowych – case study polskie i zagraniczne * Marketing szeptany w serwisach społecznościowych * Zagrożenia i pułapki 12. Kryzys w dobie Internetu * Internet a zarządzanie kryzysowe – największe zagrożenia * Jak nie dopuścić do kryzysu? * ”Zły PR” w Internecie i co robić - fora dyskusyjne, serwisy społecznościowe, blogosfera Trenerzy: Wolfgang Laskowski, Piotr Poznański Miejsce: Horizon Plaza, ul. Domaniewska 39 a, Warszawa