Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji

Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2011-12-12
Data zakończenia 2011-12-13
www
Email joanna@gpconsultants.eu
Kontakt
W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu Firma Green Park powstała w 1995 roku i ma swoją siedzibę w Sopocie. Główne nurty jej działalności skupiają się na rekrutacji i rozwoju pracowników oraz firm w oparciu o szkolenia typu „in company”. doradztwo w zakresie zarządzania personelem, organizacji oraz konstruowania systemów motywacyjnych. Funkcjonowanie firmy opiera się na współpracy z wyselekcjonowanymi trenerami i doradcami o wysokich kwalifikacjach praktycznych. Wszyscy oni reprezentują wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie przynajmniej siedmioletniej pracy etatowej w firmach na samodzielnych lub kierowniczych stanowiskach albo w charakterze niezależnych trenerów i doradców.
Opis
Firma Green Park HR Consultants zaprasza na szkolenie otwarte Intensywny trening technik sprzedaży i negocjacji 12 i 13 grudnia, 2 dni Gdańsk 660 zł netto, przy zgłoszeniach grupowych zniżki Harmonogram: Adresaci szkolenia: Grupą docelową są osoby piastujące stanowiska handlowe, chcące utrwalić wiedzę z zakresu technik sprzedaży, nabyć w tym kierunku nowych umiejętności oraz wypracować praktyczne metody i rozwiązania sprzyjające prowadzeniu i finalizowaniu sprzedaży oraz negocjacji handlowych. Prowadzący szkolenie: Szkolenie prowadzone jest przez doświadczonego trenera, dysponującego doświadczeniem i wiedzą praktyczną. Szkolenie jest prowadzone w sposób zapewniający maksymalną aktywizację uczestników. Cel szkolenia: Przypomnienie i przećwiczenie technik sprzedaży Przygotowywanie ofert dla klienta, budowanie konkurencyjnej oferty Poznanie i przećwiczenie sposobów na przełamywanie zastrzeżeń Klienta Negocjacje - poznanie zasad i standardów negocjacji drogą do sukcesu Negocjacje bez obniżania ceny Harmonogram szkolenia: 1. Sprzedaż jako proces     1.1. Koło sprzedaży     1.2. Efektywny sprzedawca     1.3. Skuteczność a style działania 2. Klienci     2.1. Drabina lojalności klientów     2.2. Dlaczego klienci odchodzą do konkurencji? 3. Przygotowanie do wizyty handlowej     3.1. Identyfikacja potencjalnego klienta     3.2. Pozyskiwanie szczegółowych informacji o potencjalnym kliencie     3.3. Przygotowanie materiałów do spotkania 4. Identyfikacja potrzeb klienta     4.1. Komunikacja z Klientem     4.2. Pytania otwarte i zamknięte, parafraza, aktywne słuchanie     4.3. Typy klientów 5. Rekomendacja rozwiązań - złożenie oferty     5.1. Składanie oferty – jak skutecznie budować „kanapkę sprzedażową”     5.2. Kiedy rozmawiać o cenie? jak podać cenę bez stresu i lęku?     5.3. Co zrobić kiedy oferta jest chybiona?     5.4. Zakończenie sprzedaży. 6. Negocjacje     6.1. Rodzaje komunikatów werbalnych i niewerbalnych.     6.2. Autoanaliza systemu komunikacji.     6.3. Style komunikacji w trakcie procesu negocjacji.     6.4. Radzenie sobie z obiekcjami jakościowymi i cenowymi.     6.5. Rodzaje ustępstw i wartościowanie ustępstw. Negocjowanie innych              wartości, niż cena.     6.6. Technika O-P-K.     6.7. 10 zasad kupca.     6.8. 4 zasady sprzedawcy. Czas trwania szkolenia: 2 dni Każdy z uczestników otrzymuje: Skrypty i ćwiczenia Zaświadczenie ukończenia szkolenia Serwis poszkoleniowy Obiad i serwis kawowy W celu uzyskania dodatkowych informacji i zapisania się na szkolenie proszę o kontakt z Panią Joanną Jędrzejczak pod numerem tel. 782 900 700, joanna@gpconsultants.eu lub na stronie www.gpconsultants.eu