Ogłoszenia targów i szkoleń
Innowacyjne metody sprzedażowe

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-15 | 
| Data zakończenia | 2012-11-15 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6193/innowacyjne-metody-sprzedazowe | 
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
            Opis
Zapraszamy na naszą stronę internetową:http://www.szkolenia.avenhansen.pl/Innowacyjne metody sprzedażyCelem szkolenia jest rozwój kluczowych umiejętności wspierających 
handlowca w osiąganiu ambitnych celów sprzedażowych. Szkolenie dostarcza
 wiedzę i umiejętności w oparciu o sprawdzone etapy rozmowy handlowej 
oraz zaawansowane techniki komunikacji z klientem.Korzyści dla uczestnikówPo szkoleniu uczestnicy będą potrafili:    odkrywać potrzeby klienta    sprawnie prezentować ofertę i finalizować transakcje    świadomie wykorzystywać narzędzia komunikacji    działać asertywnie    budować relacje z różnymi typami klienta    prowadzić efektywne rozmowy handloweProgram szkolenia1.       Percepcja i satysfakcja klienta.    pryzmat postrzegania firmy przez klienta    trójkąt satysfakcji    czynniki decydujące o zadowoleniu klienta 2.       Etapy rozmowy handlowej.    przygotowanie    nawiązanie relacji    odkrycie potrzeb klienta    prezentacja handlowa    finalizacja sprzedaży    zamknięcie rozmowy 3.       Przygotowanie.    strategie zwiększania sprzedaży    stawianie celu    narzędzia sprzedaży4.       Nawiązanie relacji.    pierwsze wrażenie i jego rola w budowaniu relacji    budowanie własnego wizerunku    techniki autoprezentacji5.       Odkrycie potrzeb klienta.    rola pytań w sprzedaży    typy pytań    kierowanie rozmową6.       Prezentacja handlowa.    triada handlowa – czynniki decydujące o zakupie    operowanie korzyściami    czterostopniowa sekwencja prezentacji    wykorzystanie narzędzi sprzedaży    zamknięcie próbne    pozytywne słownictwo7.       Finalizacja sprzedaży.    sygnały zakupy    techniki zamykania sprzedaży8.       Pokonywanie obiekcji klienta.    przyczyny odmowy klienta    reakcja na obiekcje    typologia obiekcji    techniki pokonywania obiekcji9.       Zamknięcie rozmowy.    ustalenia i wnioski    cel na kolejną rozmowę10.   Postawa, wiedza i umiejętności w pracy handlowca.    charakterystyka profesjonalnego handlowca    wpływ postawy i własnych przekonań na klienta    czynniki sukcesu w sprzedaży11.   Współpraca z trudnymi klientami.    typologia klientów    dopasowanie stylu komunikacji do rozmówcy    postępowanie z trudnymi klientami12.   Case’y sprzedażowe.Szkolenie prowadzi:Mirosław Plak
                            Trener 
biznesu z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w sprzedaży oraz 
szkoleniu managerów i handlowców. Praktyk sprzedaży, negocjacji i 
obsługi klienta. Prowadzi szkolenia dla działów handlowych firm 
biznesowych oraz pracowników instytucji publicznych.SZKOLENIA
    

