Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Image Design 2012 - Targi Reklamy, Poligrafii, Multimediów i Eventów

Image Design 2012 - Targi Reklamy, Poligrafii, Multimediów i Eventów
Status
Miejsce Polska Chorzów
Data rozpoczęcia 2012-11-07
Data zakończenia 2012-11-09
www http://www.targislaskie.pl/image-design.html
Email biuro@targislaskie.pl
Kontakt

Śląskie Centrum Targowe sp. z o.o.


ul. Targowa 5, 41-500 Chorzów

 

biuro@targislaskie.pl

 

tel kontakt. +48 884 822 011

Opis

Śląskie Centrum Targowe Sp. z o. o. z siedzibą w Chorzowie zaprasza na

Targi, Reklamy, Poligrafii, Multimediów i Eventów „Image Design 2012”.

 

Śląskie Centrum Targowe oferuje:

  1. 6500 tys. m2 powierzchni wystawienniczej na światowym poziomie, zlokalizowanej w dwóch halach, 15000 tys. m2 powierzchni wystawienniczej zewnętrznej. Parkingi na 1000 samochodów. Sale konferencyjne o najwyższym standardzie – łącznie 600 m2.

  2. Powierzchnie biurowe idealne dla wszystkich środowisk biznesowych

„Image Design 2012” to Targi Reklamy, Poligrafii, Multimediów i Eventów organizowane przez Śląskie Centrum Targowe.

 

Już w listopadzie w Chorzowie zaprezentują się najwięksi i najbardziej doświadczeni przedstawiciele branży reklamowej, poligraficznej, multimedialnej i eventowej. To pierwsze, po kilkuletniej przerwie, wydarzenie tego typu na Śląsku.


Reklama, poligrafia, marketing i multimedia to bardzo dynamiczne branże, które podobnie jak Śląsk stawiają przede wszystkim na nieustanny rozwój.

„Image Design 2012” to wyjątkowa szansa na pokazanie ich różnorodności i możliwości. Śląskie Centrum Targowe zapewni uczestnikom targów idealną przestrzeń do zaprezentowania swojej aktualnej oferty rynkowej szerokiemu gronu odwiedzających. Umożliwia to przestrzenny układ hal i sal konferencyjnych oraz doskonała lokalizacja ŚCT w sąsiedztwie Parku Śląskiego, w centrum aglomeracji śląskiej.
Udział w chorzowskich targach wezmą duże Agencje Public Relations oraz Domy mediowe.

Ich przedstawiciele opowiedzą o najnowszych trendach w komunikacji biznesowej i narzędziach PR, dzięki którym można osiągnąć konkretne cele biznesowe. Doświadczeni specjaliści zajmujący się reklamą podpowiedzą także jak optymalnie zarządzać budżetem marketingowym, by móc przeprowadzić zaplanowane inwestycje marketingowe. Na targach obecne będą również agencje reklamowe, producenci i dystrybutorzy artykułów reklamowych oraz nośników audiowizualnych. Nie zabraknie agencji eventowych, artystycznych i koncertowych, a także wydawnictw reklamowo-promocyjnych.

W Chorzowie pojawią się też reprezentanci najciekawszych lokacji eventowych w Polsce.

Ważnym i niezwykle atrakcyjnym elementem programu listopadowych targów, będzie cykl wykładów i paneli dyskusyjnych na temat narzędzi PR, przygotowany w ten sposób, by uczestnicy targów mogli wykorzystać zdobytą wiedzę w kontaktach ze swoimi klientami. Aktywny udział w wykładach i panelach wezmą również przedstawiciele regionalnych ośrodków akademickich, które współpracują ze Śląskim Centrum Targowym. Wykłady będą skierowane także do przedstawicieli wydziałów rozwoju miast i gmin, które szukają nowych pomysłów na skuteczną promocję.

Reklama, kreowanie wizerunku medialnego, multimedia, innowacyjne strategie marketingowe i organizacja eventów – wszystkie te zagadnienia zostaną poruszone przez najlepszych specjalistów z różnych dziedzin branży reklamowej.


Patronat nad Targami objęli:
Marszałek Województwa Śląskiego,

Prezydenci Miast: Chorzowa. Katowic i Siemianowic Śląskich,

Górnośląski Związek Metropolitarny Metropolia Silesia

oraz:

Stowarzyszenie Branży Eventowej,

Polska Izba Artykułów Promocyjnych

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej.

Patronat medialny na Targami objęły:

TVP Katowice, największe stacje radiowe oraz media branżowe takie jak Marketing w Praktyce, Marketer+, REKLAMA.PL i Marketingowiec.pl

 

Targi „Image Design 2012” to doskonała propozycja dla firm, które chcą nawiązać nowe relacje biznesowe i spotkać się z potencjalnymi partnerami.

To również wyjątkowa okazja, by w ciągu trzech dni dokonać przeglądu szeroko pojętej branży reklamowej.

 

Ideą organizatorów jest uczynienie z „Image Design” największej, cyklicznej imprezy w południowej Polsce.