Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Ilościowe i jakościowe badania zachowan nabywcow  od projektu do raportu z badan marketingowych

Ilościowe i jakościowe badania zachowan nabywcow  od projektu do raportu z badan marketingowych
Status
Miejsce Wielkopolskie Kraków
Data rozpoczęcia 2013-11-07
Data zakończenia 2013-11-08
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/2139/ilosciowe-i-jakosciowe-badania-zachowan-nabywcow--od-projektu-do-raportu-z-badan-marketingowych
Email
Kontakt
CADiTI Centrum Analizy Danych i Technologii Informacyjnych
Opis
CZESC 1 - ILOSCIOWE BADANIA ZACHOWAN NABYWCOW 1. Proces badania marketingowego w obszarze zachowan nabywcow - wprowadzenie. Projektowanie badania marketingowego. Przygotowanie projektu badania. 2. Czynniki determinujace zachowania nabywcow na rynku - pomiar cech i zachowan nabywcow. Typy skal pomiarowych i ich cechy. Kwestionariusz jako narzedzie pomiaru cech i zachowan nabywcow. Przygotowanie projektu kwestionariusza w badaniu zachowan nabywcow. 3. Określanie liczebności proby i wybor metody doboru proby w badaniach ilościowych (ankietowych). Wyznaczanie proby badawczej z zastosowaniem metody doboru kwotowego. 4. Tworzenie bazy danych i przetwarzanie danych z badan ilościowych. Zasady redukcji i kodowania danych. Tworzenie w programie Excel tabel wynikowych (tabel kontyngencji) na podstawie danych z badan ankietowych. Przygotowanie bazy danych i tabel kontyngencji. 5. Przygotowanie raportu z badan ankietowych. Analiza i interpretacja zalezności pomiedzy cechami i zachowaniami nabywcow w oparciu o tablice kontyngencji. Przeprowadzenie segmentacji nabywcow w oparciu o tablice kontyngencji. CZESC 2  JAKOSCIOWE BADANIA ZACHOWAN NABYWCOW 1. Proces badawczy w badaniach jakościowych. 2. Scenariusz zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego)  rodzaje pytan, kolejnośc, zasady budowy i funkcje pytan. 3. Wykorzystanie technik projekcyjnych i wspomagajacych w badaniach fokusowych. Przygotowanie scenariusza badania fokusowego. 4. Organizacja zogniskowanego wywiadu grupowego (badania fokusowego)  rekrutacja uczestnikow, warunki techniczne (sprzetowe) i lokalowe 5. Moderowanie dyskusji grupowej  cechy i kryteria doboru moderatora. Trudne sytuacje i bledy w zakresie moderacji badania fokusowego. Analiza pracy moderatora na przykladzie wyświetlonego fragmentu badania fokusowego. 6. Analiza wynikow i przygotowane raportu z badania fokusowego. 7. Przyklady zastosowan badan fokusowych i technik projekcyjnych w badaniach produktu i reklamy.