Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Handel internetowy i e-commerce - szkolenie otwarte

Handel internetowy i e-commerce - szkolenie otwarte
Status
Miejsce Pomorskie Gdańsk
Data rozpoczęcia 2014-04-05
Data zakończenia 2014-04-05
www
Email biuro@perspecta.pl
Kontakt
Kontakt z nami: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk tel.: 58 746-38-41 e-mail.: biuro@perspecta.pl www.perspecta.pl
Opis
Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym: HANDEL INTERNETOWY E-COMMERCE Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych: • Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki • Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście • Wykwalifikowana kadra trenerska • Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia • Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika • Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych Narzędzia Szkoleniowe: • Prezentacje multimedialne • Analiza przypadków, case study • Indywidualne doradztwo • Gry symulacyjne • Testy psychologiczne • Dyskusje, Demonstracje • Scenki • Psychodrama Ramowy program szkolenia Główne moduły warsztatu: • prowadzenie i zarządzanie sklepem internetowym oraz sprzedażą wielokanałową; • analiza i reagowanie na zmiany w otoczeniu (np. działania konkurencji); • różnic pomiędzy handel tradycyjnym, a internetowym; • technologia E-Commerce na różnych poziomach zaawansowania. Zakres tematyczny szkolenia: I. Handel internetowy 1. Definicja handlu internetowego 2. Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje 3. Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm 4. Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego 5. Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie II. Prawo i Internet 1. Wprowadzenie do kwestii prawne związanych z Internetem 2. Prawo własności intelektualnej 3. Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty 4. Regulamin stron internetowych 5. Polityka cookies oraz polityka prywatności 6. Rejestracja GIODO 7. Zwroty III. Produkt i analiza rynku 1. Sprzedawany produkt i jego dystrybucja 2. Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C 3. Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką 4. Google AdPlaner 5. Porównywarki cen IV. Marketing Internetowy oraz promocja produktu online 1. Cele marketingu internetowego 2. Strategie marketingowe 3. Korzyści z internetowej działalności marketingowej 4. Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki 5. Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe 6. Ocena skuteczności reklamy V. Customer Relationship Management (CRM) 1. System zarządzania relacjami z Klientami 2. Koncepcje, narzędzie oraz metodyka obsługi Klienta 3. Plan działania dla usług elektronicznych 4. Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy 5. Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR VI. Optymalizacja strony, pozycjonowanie i użyteczność serwisu 1. Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny 2. Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja 3. Pozycjonowanie SEM/SEO 4. Google Analytics and Google AdWords 5. Landing Page 6. Testy AB Termin szkolenia: 05.04.2014 Koszt uczestnictwa: 399 PLN W cenie: 1 dzień szkoleniowy (w godzinach 8-16), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe. Miejsce szkolenia: PERSPECTA Pomorskie Centrum Biznesu ul. Trzy Lipy 3 80-172 Gdańsk Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych. Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Aktualne promocje oraz formularz zgłoszeniowy dostępny na www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte