Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

FACEBOOK BEZ TAJMENIC

FACEBOOK BEZ TAJMENIC
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2011-12-05
Data zakończenia 2011-12-05
www http://www.wikconsulting.pl
Email szkolenia@wikconsulting.pl
Kontakt
WIK Consulting Doradztwo HR Szkolenia tel. 509 66 77 98
Opis
Czas trwania: 8 godzin Cel szkolenia: Celem szkolenia jest poznanie wszystkich aspektów i sposobów działań promocyjnych na portalu społecznościowym Facebook. Adresaci szkolenia: • właściciele MŚP • pracownicy odpowiedzialni za sprzedaż i promocję w MŚP • freelancerzy Tematyka szkolenia: Podczas szkolenia poruszane będą m.in. następujące zagadnienia: • znaczenie wizerunku we współczesnym świecie biznesu • atuty i zagrożenia płynące z komunikacji w internecie • znaczenie Facebooka we współczesnym świecie biznesu • prawo a Facebook • możliwości i wymagania dotyczące działań na Facebooku • realizacja działań na Facebooku Metody szkoleniowe: Wykład z elementami moderowanej dyskusji, studium przypadków. Korzyści dla uczesników: Uczestnicy warsztatu dowiedzą się między innymi: • jakie korzyści daje dbałość o wizerunek • jakie szanse i zagrożenia niesie obecność w internecie • jakie działania na Facebooku są możliwe • jak zaplanować aktywność na Facebooku • jakie regulacje prawne dotyczą Facebooka • jak unikać i jak radzić sobie z sytuacjami kryzysowymi na Facebooku • jak zaangażować pracowników w działania na Facebooku PROGRAM: I. Być czy nie być na Facebooku • Znaczenie i rola wizerunku • Komunikacja w Internecie – analiza SWOT • Facebook w liczbach • Facebook a prawo • regulamin Facebooka • prawo prasowe • etyka PR • ustawa o ochronie danych osobowych • prawo własności intelektualnej i prawo autorskie • Kto i kiedy powinien być na Facebooku - analiza • Najwięksi i najmniejsi na Facebooku – studium przypadków II: Jak być, żeby zaistnieć • Strategia działań na Facebooku • Co, gdzie, kiedy • profil • grupa • fanpage • Inne formy aktywności na Facebooku • blogi • aplikacje • gry • Reklama na Facebooku • Występy gościnne – my na innych WALLach • Mierzenie efektów działań na Facebooku III: Jak istnieć, żeby zarabiać • Dzień jak co dzień - budowanie relacji ze społecznością Facebooka • Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem – sytuacje kryzysowe na Facebooku • Angażowanie pracowników w działania na Facebooku CENA: 800 PLN + 23% VAT