Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Facebook - reklama i promocja firmy w społecznościach

Facebook - reklama i promocja firmy w społecznościach
Status
Miejsce Polska Łódź
Data rozpoczęcia 2011-05-27
Data zakończenia 2011-05-27
www http://www.edukey.pl
Email biuro@edukey.pl
Kontakt
Edukey - szkolenia i doradztwo Firma szkoleniowa dążąca do dostosowania wiedzy i kompetencji polskich pracowników i pracodawców do realiów Nowej Gospodarki (rewolucja cyfrowa, hiperkonkurencja, zarządzanie informacją, prokonsumenci). Jest to warunek konieczny dla przetrwania na dynamicznie zmieniającym się i coraz bardziej konkurencyjnym rynku (również rynku pracy). PRACOWALIŚMY DLA: PGF SA, RR Donnelley, Cormedia, Cintamani Polska, Hotel Focus, JANTOŃ SA, KRUS, Agrosak SA, Redan SA, UNIQA SOFTWARE-SERVICE i wielu innych. e-mail: biuro@edukey.pl www.edukey.pl tel. (42) 630-80-99 fax. (42) 298-06-97 http://www.edukey.pl/szkolenie/21/149 biuro@edukey.pl
Opis
Zastanawiasz się jak wykorzystać potencjał Facebooka do promocji swojej marki/firmy, jak stworzyć Fanpage, jak angażować internautów, jak stworzyć kampanię reklamową? Zapraszamy na szkolenie dzięki któremu dowiesz się jak można wykorzystać ten serwis społecznościowy do promocji Twojego biznesu. Adresaci szkolenia Specjaliści ds. marketingu, e-marketingu i PR; Brand managerowie, Managerowie ds. komunikacji, Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw, Osoby chcące lepiej poznać serwis społecznościowy Cel szkolenia Dokładne poznanie możliwości jakie ma Facebook. Określenie potencjału wykorzystania możliwości Facebooka dla marki. Określenie korzyści i zagrożeń jakie daje Facebook. Zdobycie umiejętności tworzenia strategii dla marki na Facebooku Korzyści Dokładne poznanie nowego narzędzia do promocji firmy, marki jakim jest Facebook. Wiedza zdobyta na szkoleniu pozwoli samodzielnie stworzyć plan promocji na serwisie społecznościowym. PROGRAM szkolenia Godziny: 9:00 - 16:00 1. Profil osobowy na Facebooku 2. Tworzenie swojego konta Dodawane wpisów, linków, zdjęć Ustawianie tego, kto widzi nasze wpisy Grupowanie znajomych 3. Tworzenie list znajomych Publikowanie tak aby wybrani nie widzieli wpisów Zmiany ustawień danych na Facebooku 4. Zmiana imienia, nazwiska, maila, statusu związku itp. Ustawienia prywatności Komu pozwolić oglądać nasze konto, czytać nasze wpisy? 5. Fanpage - zastosowania, możliwości i ograniczenia Tworzenie Fanpage Dodawanie kolejnego administratora Dodawanie "długiego" avatara Tworzenie vanity url Publikowanie Fanpage Prowadzenie Fanpage 6. Jak prowadzić Fanpage Kiedy dodawać wpisy Promowanie Fanpage 7. Promocja fanpage Pole Lubię to! (social plugins) CPC Promowanie wśród znajomych Wisestamp Zakładka FBML 8. Tworzenie zakładki Dodawanie zakładki do strony Ustawianie zakładki jako głównej strony 9. Reklama CPC Stworzenie kampanii CPC Wykorzystanie wszystkich opcji targetowania Przygotowanie kampanii i mierzenie jej efektów Statystyki kampanii 10. Statystyki Fanpage Użytkownicy Interakcje Nowe statystyki vs wcześniejsze 11. Aplikacje Interesujące aplikacje komercyjne m.in. wildfireapp, ShopTab, involver Interesujące aplikacje darmowe m.in. zakładka YouTube, Opinie, Poll Daddy Polls Interesujące aplikacje stworzone przez firmy Domino's Pizza, Burger King (Sacrafice), Kododarownik, Maxwell House, Castrol 12. Tworzenie wydarzeń 13. Regulaminy Facebooka dotyczące konkursów dotyczące reklam 13. Najpopularniejsze Strony 14. Zmiany na Facebooku, co w przyszłości 15. Skąd czerpać wiedzę serwisy, blogi piszące na temat Facebooka TRENER Social media manager w Agencji Marketingu Społecznościowego 121PR gdzie zajmuje się planowaniem, realizacją i nadzorowaniem kampanii w social media (Facebook, Blip, fora internetowe, blogi) a także budowaniem relacji z liderami opinii. Od 3 lat prowadzi kampanie dla firm branży finansowej, farmaceutycznej, samochodowej, FMCG, nowych technologii, telekomunikacji. Pracował między innymi dla: LOT, TVN, Plus, Peugeot, Mazda, L'Oreal, Microsoft. Promocja: Zapisz się nie później niż 7 dni przed rozpoczęciem szkolenia, a otrzymasz 10% rabatu za wcześniejszy zapis. Cena podstawowa: 600 PLN brutto (487,80 PLN netto) Cena z rabatem 10 %: 540 PLN brutto (439,02 netto) Cena zawiera: wartość merytoryczną, materiały szkoleniowe, dyplom ukończenia szkolenia oraz przerwy kawowe. ZAPISY ONLINE http://www.edukey.pl/szkolenie/21/149