Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Event Manager – organizator imprez

Event Manager – organizator imprez
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/6417/event-manager--organizator-imprez
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Szkolenie Event manager – organizator imprez dedykowane jest do osób chcących zdobyć umiejętność funkcjonowania na rynku eventowym. To szkolenie to praktyczny warsztat pracy przy organizacji imprezCele szkolenia:•    Rozwinięcie kompetencji i wyposażenie uczestników w zestaw najważniejszych narzędzi skutecznego organizowania, planowania, przygotowywanie oraz koordynowania eventów•    Przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy niezbędnej do podjęcia pracy jako event managerKorzyści dla Uczestników:Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnik :•    Określi swoje predyspozycje do pracy event managera•    Będzie potrafił zorganizować spotkania firmowe,  wyjazdy integracyjne, szkolenia i konferencje biznesowe, imprezy o charakterze turystycznym.•    Dowie się co to takiego spotkanie networkingowe i jak je zorganizować?•    Nabędzie wiedzę pozwalającą budować dedykowane zespoły projektowe.•    Dowie się jakie pułapki czekają na event managera i na co zwrócić szczególną uwagę przy organizacji eventów.•    Gdzie szukać Klientów i w jaki sposób rozmawiać z Klientami?•    Jak być asertywnym w kontakcie z trudnym Klientem?•    W jaki sposób przygotować profesjonalną ofertę eventową?•    Jak od strony prawnej prawidłowo przygotować wydarzenie eventowe.?Program szkolenia:1. Kim jest event manager?•    Ja jako event manager•    Jakie cechy powinien posiadać idealny event manager?•    Cechy charakteru i predyspozycje do pracy event managera•    Zakres obowiązków event manager’a2. Oczekiwania klientów w stosunku do event managerów3. Rodzaje i cele eventów4. Analiza rynku – narzędzia5. Przygotowanie oferty eventowej6. Analiza atrakcyjności oferty eventu    •    Planowanie ogólne•    Planowanie eventu •    Harmonogram pracy •    Harmonogram eventu7. Etapy realizacji     •    Elementy składowe eventu•    Sytuacje kryzysowe•    Planowanie biznesowe•    Zespół eventu•    Przygotowania budżetu i zarządzanie ?nansami•    Fundrising•    Program eventu•    Komunikacja i marketing•    Realizacja•    Ewaluacja    8. Asertywność w praktyce i teorii    •    Prawa asertywności    •    Asertywność w biznesie    •    Asertywność a kon?ikt interesów9. Błędy jak ich unikać    10. Prawne aspekty organizacji eventu        11. Budżet eventu    •    Koszty etapu planowania    •    Koszty etapu realizacji    •    Koszty ewaluacji    •    Wpływy12. Typologia klientów•    Lew•    Kobra•    Pies•    Ślimak