Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

Etyka w biznesie

Etyka w biznesie
Status
Miejsce Śląskie Wisła
Data rozpoczęcia 2013-11-25
Data zakończenia 2013-11-26
www http://www.szkolenia.com/szkolenie/3043/etyka-w-biznesie
Email
Kontakt
WIK Consulting
Opis
Wiedza o programach etycznych w biznesie i CSRCele szkolenia:•    uporządkowanie wiadomości dotyczących terminologii etycznej•    zdobycie wiedzy o programach etycznych w biznesie i o CSR•    zdobycie wiedzy na temat konkretnych certyfikatów etycznych•    nabycie umiejętności odróżniania rzetelnych kodeksów etycznych od nierzetelnych•    zainicjowanie refleksji uczestników szkolenia nad etycznym wymiarem biznesu•    zdobycie wiedzy o korzyściach biznesu płynących ze współpracy z sektorem NGO i z postawy ekologicznejKorzyści dla uczestników:•    poprawa komunikacji wskutek opanowania uporządkowanej terminologii oraz opanowania umiejętności werbalizowania opinii o charakterze czysto etycznym•    rozwój wiedzy na temat biznesu społecznie odpowiedzialnego•    zdobycie wiedzy o budowaniu i funkcjonowaniu kodeksów etycznych•    poprawa komunikacji z otoczeniem biznesuProgram szkolenia:1.    Wprowadzenie – o wartościach•    uporządkowanie terminologii etycznej: przydatne rozróżnienia•    logiczny i praktyczny związek wartości z normą i oceną etyczną•    kluczowe wartości etyczne – identyfikacja i hierarchizacja•    charakterystyka i rodzaje odpowiedzialności2.    CSR i programy etyczne•    CSR i zrównoważony rozwój•    CSR w zarządzaniu – wyjście poza deklaracje•    składniki programów etycznych: misja, standardy postępowania, procedury i systemy zarządzania, narzędzia diagnozy i kontroli, raportowanie.3.    Regulacje w świecie etyki•    certyfikaty i normy jakościowe•    kodeksy etyczne4.    Współczesny renesans refleksji nad naturą biznesu•    redefinicje celów działalności biznesowej (uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne)•    biznes w czasach kryzysu•    "menedżer oświecony"5.    Biznes w otoczeniu: ochrona środowiska i ekologia•    "zielony biznes" – postawa i wymogi prawne•    rosnąca presja prosumencka6.    Biznes w otoczeniu: NGO i społeczność lokalna•    specyfika i obszary działania NGO•    obszary współpracy•    CRM – cause related marketing i programy partnerskie•    korzyści ze współpracy dla biznesu