Drogi Użytkowniku AdBlocka/uBlocka:
Aby poprawnie wyświetlać treść naszej strony, wyłącz AdBlocka/uBlocka lub dodaj wyjątek dla naszej domeny.

Ogłoszenia targów i szkoleń

ePR - działania Public Relations w Internecie

ePR - działania Public Relations w Internecie
Status
Miejsce Mazowieckie Warszawa
Data rozpoczęcia 2012-08-03
Data zakończenia 2012-08-03
www http://pracowniakompetencji.pl/index.php/lista-szkolen-otwartych/details/376-epr-dziaania-public-relations-w-internecie.html
Email biuro@pracowniakompetencji.pl
Kontakt
Pracownia Kompetencji
Opis
Adresat szkolenia Szkolenie adresowane jest do pracowników działów marketingu, reklamy, PR chcących zwiększyć swoje kompetencje z zakresu zarządzania działaniami PR w Internecie. Cele Szkolenia Zapoznanie uczestników z zagadnieniem jak skutecznie wykorzystywać Internet jako narzędzie komunikacyjne, a także jak kreować wizerunek firmy przy pomocy Social Media. Program szkolenia Internet - piąta władza Czym Internet różni się od mediów tradycyjnych? Wyniki badań obecności sektora MSP w Internecie i Social Mediach Mieć blogera za przyjaciela? Czy zakładać blogi firmowe? Jak współpracować z blogerami? Pozytywne przykłady kampanii z udziałem blogerów Nowe państwo Facebook Co to jest social media? Zasady prowadzenia komunikacji w social media Fenomen Facebooka Dekalog social media Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych? Na co zwracać szczególną uwagę? Szanse i zagrożenia obecności w social media Komunikacja 24/7 - kryzys w Internecie Możliwe przyczyny kryzysu w social media. Komunikacja kryzysowa. Jak sytuację kryzysową przekuć w sukces? Facebook od podstaw Dlaczego fan-page? Do czego służą aplikacje? Co kryje regulamin Facebooka? Działania strategiczne Jak przygotować strategię obecności w social media? Na co zwrócić uwagę? Ćwiczenia praktyczne Dekalog social media Jak prowadzić komunikację w serwisach społecznościowych? Na co zwracać szczególną uwagę? Szanse i zagrożenia obecności w social media. Kampanie z sukcesem Przykłady kreatywnych działań w sieci Forma szkolenia Zajęcia mają charakter wykładów, dyskusji moderowanych, prezentacji, a także ćwiczeń. Trener Specjalistka w zakresie PR związana z branżą od wielu lat, główne specjalizacje to: public relations, kreowanie wizerunku, rzecznictwo prasowe, współpraca z dziennikarzami (media relations), działania wizerunkowe i komunikacyjne w Internecie, social media Dwukrotnie nominowana do prestiżowej nagrody public relations PRotony. Obecnie prowadzi własną agencję PR i jest współautorką PR-owego serwisu branżowego Prowadziła działania public relations m.in dla projektu Szlachetna PACZKA Stowarzyszenia WIOSNA. Pracowała też jako specjalista ds. public relations gdańskich instytucji kulturalnych oraz festiwali ogólnopolskich Współpracowała z Agencją Eventową LIVE w zakresie PR przy evencie Orlen Monster Jam Prowadziła autorskie zajęcia w Wyższej Szkole Gospodarki w Bydgoszczy pt. "ePR - wykorzystanie Internetu w działaniach Public Relations" Pracowała w Media Regionalne jako wydawca On-Line nadzorując wszystkie materiały ukazujące się w serwisie internetowym, a także planowała i realizowała promocję serwisu w Internecie Trener z zakresu PR i ePR w programie ProKultura dla Narodowego Centrum Kultury, przeznaczonym dla przedstawicieli organizacji zajmujących się działalnością kulturalną Pracowała jako ePR Account Manager w agencji PR Była specjalistą ds. Public Relations w Akademickim Centrum Kultury Uniwersytetu Gdańskiego W czerwcu 2008 roku zajęła I miejsce w konkursie Forum Praktyki Gospodarczej W grudniu 2007 roku występowała na Kongresie "Nowe Trendy w Reklamie 2008", organizowanym przez ECU MARKETING (case study - blog marki Rimmel) Koszt szkolenia Koszt szkolenia wynosi 800 zł (+23% VAT). W cenę wliczone są: jednodniowe szkolenie na najwyższym poziomie, prowadzone przez doświadczonego fachowca Bogate materiały szkoleniowe Ściągawka mediowa (opisy i wzory wszystkich ważnych parametrów mediowych) Smaczny catering (obiady i przerwy kawowe) Certyfikat ukończenia szkolenia