Ogłoszenia targów i szkoleń
Efektywne zarządzanie czasem własnym z elementami asertywności

| Status | |
|---|---|
| Miejsce | Mazowieckie Warszawa | 
| Data rozpoczęcia | 2012-11-15 | 
| Data zakończenia | 2012-11-15 | 
| www | http://www.szkolenia.com/szkolenie/6280/efektywne-zarzadzanie-czasem-wlasnym-z-elementami-asertywnosci | 
Kontakt
AVENHANSEN Sp. z o.o.
            Opis
Zapraszamy na Naszą stronę internetową:Efektywne zarządzanie czasem własnym z elementami asertywnościCzas jako zasób nieodnawialny wyznacza priorytety i determinuje w aktywności osobistej i zawodowej człowieka. Warsztat szkoleniowy podejmuje zagadnienia specyfiki umiejętnego zarządzania czasem własnym, nowoczesne i efektywne metody delegowania zadań i kontrolingu oraz przekierowanie odczuwalnego stresu na stres mobilizujący z rozwojem postawy asertywnej.Korzyści dla uczestników:    Zwiększone poczucie własnej wartości i możliwości w podejmowaniu wyzwań dnia pracy.    Poznają skuteczne metody w wyznaczaniu celów i nadawaniu im ważności.    Dowiedzą się w jaki sposób tworzyć indywidualny plan pracy: dnia, tygodnia i miesiąca dla efektywnego wypełniania obowiązków.    Nauczą się w jaki sposób prawidłowo delegować zadania i sprawować kontrolę nad procesem.    Dowiedzą się czym jest stres i jak rozpoznawać jego symptomy.    Poznają sprawdzone i efektywne metody redukcji stresu.Korzyści dla Firmy:    Kierownicy potrafiący zarządzać czasem własnym.    Specjaliści uzbrojeni w wiedzę i umiejętności planowania zadań pracy.    Możliwość zwiększenia konkurencyjności na rynku poprzez wyszkolony zespół do radzenia sobie z różnorodnością i intensywnością podejmowanych zadań.    Zespół menadżerów skutecznie delegujący zadania w sposób motywujący.    Kierownicy znający istotę stresu i skuteczne metody redukowania go i przewartościowania na stres mobilizujący.Program szkolenia
                Aktywne reguły w zarządzaniu czasem:
Zasada 60:40.Reguła Pareto, a odwrócona reguła Pareto.Krzywa REFA – osobista wydajność psychofizyczna.SWOT osobisty.
Ustalanie priorytetów w zarządzaniu czasem:
Eisenhower.Metoda ABC.
Wyznaczanie celów, analiza i kontrola ich realizacji:
Metoda wyznaczania celów SMART.Od celów długoterminowych do zadań obecnych.
Techniki analizowania czasu pracy i tworzenie skutecznych planów działania. Tworzenie planu pracy i kontrola nad nim:
Zasady tworzenia planów dziennych, tygodniowych, miesięcznych.Planowanie od końca.
Przeszkody w zarządzaniu czasem – pożeracze czasu:
Czym są pożeracze czasu i ich rodzaje.Istota i znaczenie w skutecznej realizacji zadań i priorytetów.Metody radzenia sobie z optymalizacją pożeraczy czasu.
Delegowanie zadań jako proces:
Czym jest delegowanie zadań.Dopasowanie zadań do poszczególnych pracowników.Sytuacje, w których deleguje się zadania.Powody dla których deleguje się zadania.Sposoby delegowania zadań.Korzyści z delegowania zadań.Wpływ komunikacji interpersonalnej na prawidłowość procesu delegowania zadań.
Skuteczny proces delegowania zadań:
Obszary motywujące pracowników i sposoby ich wykorzystania w zarządzaniu – wyznaczanie celów.Schemat rozmowy delegującej.Kluczowe reguły dopinające prawidłowe delegowanie zadań.Tworzenie systemu kontroli i oceny.Monitorowanie działań.Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej.
Radzenie sobie w sytuacjach trudnych – zarządzanie stresem:
Funkcjonowanie w sytuacji stresogennej.Metody i techniki przewartościowania stresu na stres mobilizujący.Umiejętność odmawiania i wyrażania swoich uczuć.Relaksacja jako metoda redukcji stresu – oddech, wizualizacja, redukcja napięć mięśni ciała.
Postawa asertywna – umiejętność, której można się nauczyć:
Czym jest zachowanie asertywne, czym uległe, czym agresywne.Komunikat JA – istota porozumienia.Konstruktywne formułowanie prośby w sposób asertywny.Odmowa – skuteczna metoda mówienia "NIE"Asertywność w feedbacku.Precyzowanie granic osobistych.Trening zarządzania silnymi emocjami.Szkolenie prowadzi:Marzena Szczepanik 
                            Certyfikowany
 coach ICC, doradca psychospołeczny z wieloletnim doświadczeniem Jako 
certyfikowany coach ICC prowadzi procesy coachingowe dla klientów 
biznesowych i indywidualnych w zgodzie ze standardami ICC.
    

